Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästi palstalaiset, en kirjoita tänne enää.

Vierailija
06.05.2011 |

Olen kirjoitellut tänne jo hyvän aikaa. Palstalla on kuitenkin alkanut kirjoittaa ihmisiä, joiden kiinnostuksenkohde on vain hyökätä ihmisten kimppuun (ja kai sitten naureskella kirjoituksilleen kotona).

Löysin mukavan palstan, jossa puhutaan lapsista ja perheestä, vähän muustakin. Sillä on fiksuja ihmisiä eikä mitään Kontulan lähiöporukkaa repimässä toistensa hiuksia päästä. Tulkaa perässä fiksut ihmiset!

ps: Välillä tulee miettineeksi, että onko täällä kirjoittavilla ihmisillä kaikilla edes lapsia kun heihin liittyviä aiheita on niin vähän?

Olen siis lopettamassa palstailua, haluatko kysyä jotain? ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa uutta tuulta kyseessä, ap. Tervetuloa takaisin vain, sitten kun av alkaa kuiskutella korvaasi "ehkä ihan vaan katson nopeaan mistä siellä puhutaan, en ollenkaan kirjoita mihinkään, tai yhden vastauksen tuohon kiinnostavaan ketjuun.." :)

Vierailija
2/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika loogista jos VAUVA-lehden ylläpitämällä palstalla kirjoittavilla olisi lapsia tai jokin kosketuspinta lapsiperheen arkeen. Tosin sekään ei takaisi asiallista kirjoittelua.

kirjoitellaan aiheiden kokonaismäärään nähden lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa uutta tuulta kyseessä, ap. Tervetuloa takaisin vain, sitten kun av alkaa kuiskutella korvaasi "ehkä ihan vaan katson nopeaan mistä siellä puhutaan, en ollenkaan kirjoita mihinkään, tai yhden vastauksen tuohon kiinnostavaan ketjuun.." :)

Ja siinä se sitten olikin se lakko..=)

Vierailija
4/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole joskus vauvoja ollut itsekin? Eikös se ole jopa parempi kun että tuntee vaan?

Vierailija
5/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ylläty lainkaan, että nämä vastaukset on tätä samaa... Kerroit löytäneesi asiallisemman foorumin, mikä palsta on kyseessä?

Vierailija
6/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps: Välillä tulee miettineeksi, että onko täällä kirjoittavilla ihmisillä kaikilla edes lapsia kun heihin liittyviä aiheita on niin vähän?

Vierailija
7/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin jotain 5 vuotta sitten.

Se on parisen viikkoa ja olet täällä taas, sano minun sanoneen =) Ei av päästä ihmisiä enää pois, kun tänne kerran on eksynyt.

Vierailija
8/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne kirjoittavilla pitäisi olla lapsia?

Vierailija
9/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene äkkiä pois pilaamasta rentoa ja mielenkiintoista palstaa. Ei tänne kaivata hiekkalaatikon reunalla lätistäviä joutuvuuksia, täällä kirjoitellaan ihan muusta.

Vierailija
10/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä pärjää. Heikoimmat luovuttavat ja pahoittavat mielensä..

Vierailija
11/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäisi anella jäämään ja keskustella palstan tilasta :(

Vierailija
12/12 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpitämällä palstalla kirjoittavilla olisi lapsia tai jokin kosketuspinta lapsiperheen arkeen. Tosin sekään ei takaisi asiallista kirjoittelua.

Itse käyn vain sen verran tällä palstalla, etten saa mielipahaa. Ja olen melko teflonpintainen typerien kommenttien suhteen, mutta kyllä joskus ihmetyttää maailman meno ja netiketin puuttuminen. Toisinaan täällä keskustellaan hyvin aggressiivisesti ja argumentoimattomasti. Minua sellaiset keskustelut eivät oikein sytytä. Samaa mieltä ei suinkaan tarvitse olla, mutta toisten halveeraaminen ja omien mielipiteiden korostaminen ja niiden perustelemattomuus ei vakuuta.