Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikinkiravintola haralds, kokemuksia ?

Vierailija
06.05.2011 |

Ruuan vaikuttavat nimiltään ja seisälöltään tosi oudoilta: karhumakkaraa, tervasilakoita, mustikkakastiketta jne jne

Ovatko oikeasti noin outoja ? kuka on käynyt siellä ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut siellä tositosi hyvää ruokaa ja sitten kerran annoksen jonka melkein palautin keittiöön. Riippuu varmaan vuorossa olevasta kokista.

Kannattaa kokeilla kuitenkin, annokset ei ole niin outoja mitä nimet antaa ymmärtää. Niitten talon olut on kamalaa, sitä ei kannata tilata.

Vierailija
2/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinki-tyyppinen sisustus. "Äijä-mesta". Ei ehkä tulisi ekanan mieleen jos pohtisin paikkaa tyttöjen illalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Haraldissa. Ovat tuollaisia ruokia, riistanmakuisia ja hyviä. Aiempina vuosina annoskoot olivat todella isot, nykyään vähän normaalimmat. Itse ainakin tykkään noista ruuista, voin suositella! Seinillä on jotain kilpiä ja täytettyjä eläimiä, taljoja jne. viikinkiteemaan sopivaa ja tarjoilijat ovat pukeutuneet saman teeman mukaan. Ja musiikki on myös jotain muinaistyylistä, esim. Conan Barbaarin soundtrackia on siellä soitettu :)

Vierailija
4/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella ovat riistan ja tervan makuisia ?

Ei meidän lapset varmaankaan syö.. eli rahat menee hukkaan

Vierailija
5/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hakuun ravintolan nimen, kätevää :).

Vierailija
6/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä lasten kanssa, että ilman, Turussa ja Tampereella.

On hyviä ruokia, toki riistaa on useissa annoksissa.

Lapset ovat olleet 1,5-8 vuotiaita käyntien aikana ja kaikille on löytynyt ruokaa.

Vierailija
7/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella ovat riistan ja tervan makuisia ? Ei meidän lapset varmaankaan syö.. eli rahat menee hukkaan

Eikö olisi kiva saada lapsillekin jotain uusia makuja? Mistä tiedät ettei ne söisi jos et ole koskaan kokeillut? Eikö teillä syödä koskaan riistaa?

Vierailija
8/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka ruuassa joko tervasilakoita (yök) tai vuohenjuustoa (yök).

Saakohan niitä annoksia ilman noita ?

Vierailija
9/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella ovat riistan ja tervan makuisia ? Ei meidän lapset varmaankaan syö.. eli rahat menee hukkaan

Eikö olisi kiva saada lapsillekin jotain uusia makuja? Mistä tiedät ettei ne söisi jos et ole koskaan kokeillut? Eikö teillä syödä koskaan riistaa?

Minä en tykkää ollenkaan riistan mausta eivätkä lapset. Homejuusto/vuohenjuusto ja silakat ovat myös YÖK. Muuten lapset syävät kaikkea

Vierailija
10/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa olen saanut, mutta ruokalistalta tilatessa on mennyt pitkään ruuan saapumisessa ja annokset aika pieniä. Lounas ok.

Vierailija
11/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan käyty Lahden Haraldissa, kummallakin kerralla on palvelu ollut todella hyvää (vaikka paikka täynnä), ruuassa ei moittimista. Tykkään ravintolan erikoisista makuyhdistelmistä.

Vierailija
12/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa olen saanut, mutta ruokalistalta tilatessa on mennyt pitkään ruuan saapumisessa ja annokset aika pieniä.

Hyvää, vähän erikoisempaa ruokaa (esim. tarjottu miekassa), mutta todella kauan on tarvinnut odottaa Tampereella. Annokset ovat kyllä olleet todella isoja.

Vierailija
13/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon silti käyny Turun Haraldissa monta kertaa... eli ei ole pakko syödä riistaa, en myöskään pidä silakoista. Lapsillehan tuo aika jännä paikka kun sisustus on vähän vänkä, ruokailuvälineet yms ja tarjoilijoilla on vanhanaikaiset asut.

Mun mielestä ruoka on aika perusmakuista eli ei ollenkaan liian maustettua.

Vierailija
14/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kävisin useammin.. :D :D Oon muutaman kerran käyny ja oon tykänny. Ja kyllä siel on ruokia jotka sopii myös muksuille. :D :D Nimet toki on outoja, mut aika suomalaisia.. Ja kuuluu ravintolan tyyliin.. =) Täytyneekin rueta suunnitteleen reissua lähimpään... :D :D NAM!

Vierailija
15/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tykkää. Ruoka taas ollut joka kerta pettymys. Neljästi olen Tampereen Haraldissa käynyt ja nyt pitää muistaa, ettei enää mene. Ongelma on, että en pidä siitä makumaailmasta, keittiö varmaan ok sinänsä.

Vierailija
16/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoassa ei ollut mitään moittimista, oli hyvää ja annokset olivat ainakin silloin (kaksi vuotta sitten) isot. En muista että olisi tarvinnut odottaa mitenkään normaalia pitempään ruoan valmistumistakaan, tosin kelloa en tullut vilkuilleeksi, kun ei ollut kiire ja seura oli mukavaa. Makumaailma ei ollut ainakaan minulle mikään omituinen, söin jonkin annoksen missä oli (naudan?)lihanpaloja miekassa ja paahdettuja juureksia yms., seuralaiseni söi villisikaa. Ei ollut riistanmakuista kumpikaan.

Tietenkään en voi suositella sellaiselle, jolla on niin rajoittunut ruokamaku, että vuohenjuustokin on erikoista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi