Mies petti, kiistää kaiken (ov)
Selvisi eilen, että mies on chattaillut puolitoista kuukautta jonkun venakon kanssa, lähetellyt kuviaan, viestitellyt sähköpostitse, ovat jutelleet puhelimessa jne. Viesteissä vakiolauseina heillä dear, darling, kisses, you look so good. Avioliitostakin tämä nainen kyseli mieheltäni..
Kaikki täysin mun selän takana ja mies ihmeen hyvän tuulinen. Ihmekös miehellä on ollut hirveä laihdutusvimma ja urheilee kuin viimistä päivää, mutta helvetti vieköön jonkun venakon kanssa!
Eilen mies tuli kotiin ja iskin kännykänsä tämän käteen ja pyysin selittämään. En saanut minkäännäköistä selitystä, nauroi vain mulle päin naamaa ja ilveili. Siis kuvitella! Mitään ei myöntänyt, ei edes toimineensä väärin. Kerroin, että se loukkas mua nyt niin ettei tosikaan, kysyin mitä se oikein meinaa eikä mitään vastausta.
Sitten suutuin, ja pyysin miestä poistumaan. Lähti.
Nyt on "hiukka" takki tyhjänä. Mitä ihmettä mä teen? Mä oon Niin vihainen, turta, pöllämystynyt ettei tosikaan. Vieläkin tärisen raivosta. Tuun hulluksi kohta. Kaiken piti olla hyvin... Saatana mikä sika, mä oon niin pettynyt
Kommentit (39)
kyllähän sen kaikki tietää, mitä venakot haluaa. toivottavasti teillä ei ole lapsia.
usko pois, mies on venakkonsa ansainnut.
tarvitaan kaksi henkilöä, en miehenä nyt halua mitenkään puolustella koska tuo on todella härski teko.
Et kuitenkaan kerro tarkemmin mikä tuon olisi voinut aiheuttaa. Jos kaikki olisi parisuhteessa hyvin ja asioista keskusteltu, seksielämä toimii (tämä on miehille vähintään top1-listassa toimivassa parisuhteessa, eikä jäänyt nolla pois ykkösen perästä) niin en usko tuollaista tapahtuvan ellei mies ole sitten kylmän laskelmoivaa tyyppiä eli aina vaihtoon jos näyttää ruoho vihreämmältä muualla.
Ei kannata sekoittaa tähän juttuun mitenkään kansalaisuuksia, kaikki ne on ihmisiä, myös ne venakot, joista suurin osa haluaa myös perheen ja mukavan elämän. Taitaa vain olla noissa deittipaikoissa aika paljon ulkomaalaisia.
tosin olivat jo sekstailleetkin useamman kuukauden. Mies halusi pitää "kulissiliiton" - onhan se kivaan kun on hummaan toisen kanssa ja joku toinen pesee ne kalsarit. Heitin ulos ja nyt käydään terapiassa. Mies ei tunnu katuvan, kai se sitten oli niin mahtavaa että pitkä parisuhde saa jäädä. Voimia sinulle - on kamalaa huomata elävänsä kusipään kanssa.
Toi on niin paskaa... meilläkin on aina ollut seksiä ja vieläkin vaikka ollaan asumuserossa ehdottelee minulle seksiä. Meillä on ollut hyvää arkea, ei riitoja tai muuta. Olen itse yrittänyt puhua suhteen arkipäiväistymisestä (20v takana), mutta mies aina loukkaantunut eikä ole halunnut keskustella. Sitten tämä pettäminen - kukaan ei jaksa parisuhteessa aina rakastaa. Pettäminen on ITSEKÄS ratkaisu varsinkin kun siitä jättää kertomatta toiselle.
kiinni pettämisestä, lopputulos oli että haukkui minut huoraksi.
Miehesi on ylimielinen kusipää koska ajattelee että teille tulee ero ja saa nyt vapaasti vehdata venakkohoronsa kanssa. Anna mennä, jos on niin tautisen tyhmä ukko että vaihtaa sinut johonkin takuulla rahanperässä juoksevaan venäläisen chattikaveriin (joka voi oikeasti olla ihan millainen susiruma ikivanha läskikasa).
Miehen äärimmäisen alentuva käytös osoittaa jo sen että sun ei kannata kuunnella siltä mitään selityksiä, jos niitä joskus tarjoaa vaan kokeilkoon nyt onneaan sen venakon kanssa.
Taitaa mun teksti kuulostaa tosi rajulta, mutta muistan itse miten järkyttävää oli kun kaikki mihin uskoin ja luotin luhistui sekunneissa kun mies jäi pettämisestään kiinni. En pystynyt antamaan anteeksi, enkä kadu sitä hetkeäkään. Olin vielä raskaanakin kun äijäni petti :(
Tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti asiat järjestyy.
kyllähän sen kaikki tietää, mitä venakot haluaa. toivottavasti teillä ei ole lapsia. usko pois, mies on venakkonsa ansainnut.
ja olen valmis miellyttämään miestäni kaikin tavoin ja saan myös itse...eli ei se pettäminen aina johdu huonosta seksielämästä. Enkä ole mikään pullero.
tarvitaan kaksi henkilöä, en miehenä nyt halua mitenkään puolustella koska tuo on todella härski teko. Et kuitenkaan kerro tarkemmin mikä tuon olisi voinut aiheuttaa. Jos kaikki olisi parisuhteessa hyvin ja asioista keskusteltu, seksielämä toimii (tämä on miehille vähintään top1-listassa toimivassa parisuhteessa, eikä jäänyt nolla pois ykkösen perästä) niin en usko tuollaista tapahtuvan ellei mies ole sitten kylmän laskelmoivaa tyyppiä eli aina vaihtoon jos näyttää ruoho vihreämmältä muualla. Ei kannata sekoittaa tähän juttuun mitenkään kansalaisuuksia, kaikki ne on ihmisiä, myös ne venakot, joista suurin osa haluaa myös perheen ja mukavan elämän. Taitaa vain olla noissa deittipaikoissa aika paljon ulkomaalaisia.
Ei se kovin kivalta tunnu, että mies vehtaa selän takana toisen naisen kanssa, joka nyt sattuu olemaan venäläinen. En mä kertakaikkiaan ymmärrä.
On meillä ollut ongelmia, mutta niistä ollaan puhuttu ja sovittu ja olen luullut, että kaikki on okei. Muttei koskaan ollutkaan.
kyllähän sen kaikki tietää, mitä venakot haluaa.
Rakkautta?
ja olen valmis miellyttämään miestäni kaikin tavoin ja saan myös itse...eli ei se pettäminen aina johdu huonosta seksielämästä. Enkä ole mikään pullero.
Soita niille ihmisille, joilta arvelet saavasi tukea. Kerro tilanne rehellisesti, ei ole järkeä yrittää pimittää asiaa, kun tarvitsee tukea. Vie lapset hoitoon ja pura tilannetta jonkun läheisen kanssa.
Anna miehesi olla nyt suhteensa lumoissa ihan kaikessa rauhassa. Kun suhde on noinkin tuore, on siihen vielä ihastunut eikä edes tajua, mitä on menettämässä. Kuvioon kuuluu myös, että mitään vikaa ei ole itsessä vaan pelkästään siinä puolisossa.
Korostan nyt (ja vähän korjaan tuon miehen kirjoitusta), että parisuhteessa on kyse aina valinnasta. On aivan sama, mitä ongelmia teillä on miehen mielestä ollut. Hän on valinnut, että ei niitä ratko eikä edes yritä. Hän on valinnut epärehellisyyden ja luottamuksen pettämisen sen sijaan, että olisi avoimesti kertonut tarpeistaan ja myös tästä tilanteestaan. Tuollaista ei todellakaan korjata helposti eikä miehellä kai ole siihen haluakaan.
Lähde siis liikkeelle nyt omista tarpeistasi ja oman elämäsi järjestämisestä. Jos olet raivoenergisessä tilassa, pakkaa miehen kamat ja laita hänet hakemaan ne. Ota yhteyttä lastenvalvojaan ja laita avioero vireille. Monesti miehet kuvittelevat, että he voivat "kellua" tilassa, jossa saa pitää kaiken eikä ratkaisuja tarvitse tehdä. Ajatellaan, että se perhe odottaa siellä kotona, kun haluaa näitä tavata. Sinun toimesi osoittavat miehellesi, että jotain lähes peruuttamatonta on tapahtunut ja että miehen pitää tehdä töitä, jos haluaa jotain vielä säilyttää. Samalla osoitat hänelle sen, että hän ei voi kohdella sinua ihan miten vaan. Se on tärkeintä. Mies luulee olevansa nyt mieletön hurmuri, joka saa kenet vaan, ja sinä olet säälittävä miehen armopaloista elävä vaimo, jonka on tyydyttävä miehen sanelemaan elämään. Tämän harhaluulon sinä lopetat.
Vaadi mieheltäsi, että tapaa lapsiaan vähintään joka toinen viikonloppu, jolloin sinä saat aikaa itsellesi. Aluksi aikaa suremiseen ja toipumiseen ja lopulta omiin harrastuksiin jne.
Älä käsitä väärin, en kannusta sinua nopeaa avioeroon, jossa asiat jätetään käsittelemättä. Mutta miehen käytöksen jälkeen sinun on osoitettava, että et ole hänen heittopussinsa. Jos ei sitä käsitä, ero on ilman muuta hyväksi. Jos mies haluaa neuvotella, vaadi pariterapiaa mutta älä suostu mihinkään muuhun näin alkuun. Asumusero on hyvä ratkaisu.
on tykännyt sinusta aina pullerona niin miksei enää tykkäisi..
Mies on äärimmäisen tarkka kulissiensa olemisesta kunnossa. Lisäksi lisäsin sivuilleni pettämisestä kertovan musiikkivideon.
Saatan olla lapsellinen nyt, mutta sittenpähän olen. Mun pitää niellä kaikki ja kestää, ei käy.
hakemasta sitä muualtakin.
Kuvitteleeko joku nainen, että seksillä sidotaan mies kotiin?
-ehei.
Olen vain niin rikki, miten se sika kehtas tehdä noin?
että parisuhde siis vaatii jatkuvaa työtä että tuommoista ei tapahtuisi. Jos on kokoajan keskustelu auki ja tietää mitä toinen haluaa ja ajattelee niin ei pääse katkeroitumaan ja kehittämään sitä omaa elämää. Moni mies varmasti jää haaveile asteelle ja jää suhteeseen lapsien takia.
Seksin puute tai seksin laatu vaikuttaa miehellä todella paljon. Ei kaikille riitä että saa nopeasti pussit tyhjäksi niin monta kertaa kuin haluaa ja jos nainen toimii vain tyhjennysalustana ja kommunikointi on tyyliä vain pakolliset arkiset jutut lapsista yms. niin ei ihme että lähdetään hakemaan sitä intohimoa jostain muualta. Niin se toimii naisillakin.
Itsellekin on tärkeä huomata että intohimoa on jäljellä ja että nainen oikeasti haluaa miestä ja näyttää sen myös arjessakin pienillä asioilla. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin niin noissa asioissa miesten ja naisten halut kohtaa hyvinkin usein, noiden asioiden puutteesta mies ei juuri melua tee mutta niin se vain syö pohjan suhteesta ajan kanssa.
Mahtaako nämä "nigerialaiskirjeiden" tehtailijat viestiä tekstareinkin?
Treffipalstathan ovat täynnään näitä "venäläisiä", jotka pian alkavat pyydellä matkarahaa, tms. Treffikumppani lypsää aina lisää rahaa, muttei häntä koskaan näy..
Homman takana eivät välttis ole naiset ensinkään. :D
JSSAP ;D
Viimeseen asti kieltävät. Haluavat pitää tavallisen arjen ja uuden rakkauden kummankin.
En olisi itse koskaan uskonut millasen miehen kanssa olen elänyt yli 25 vuotta. Ei se ollutkaan sitä mitä olin uskonut meidän elämän olevan. Nyt yritän saada itseäni kokoon ja yritän jaksaa vielä 6v tätä avioliittoa. Luottamus ja elämänilo on kadonnut. En vain pysty nyt erota vielä. Lapsiani en voi hylätä. Helpottaa toki kun tietää missä mennään, mutta helvetin pahalta tuntuu.
Koita kestää ap, äläkä tee liian hätäisiä päätöksiä ja pidä puolesi
Muutin facebookissa statukseni avioliitosta mahdottomaan suhteeseen (ov).
Ihanaa tämä nykyaika, suhteenkin asiat voi käsitellä julkisesti Facebookista käsin. Miksei viranomaiset hae suoraan tietoja FB:stä niin saataisiin turha paperisota vähenemään!
kieltää viimeiseen asti. Olen pahoillani.
Seuraavaksi varmaan kuulet syyttelyitä,että sinussa on kaikki vika...Näin meillä.