Mies petti, kiistää kaiken (ov)
Selvisi eilen, että mies on chattaillut puolitoista kuukautta jonkun venakon kanssa, lähetellyt kuviaan, viestitellyt sähköpostitse, ovat jutelleet puhelimessa jne. Viesteissä vakiolauseina heillä dear, darling, kisses, you look so good. Avioliitostakin tämä nainen kyseli mieheltäni..
Kaikki täysin mun selän takana ja mies ihmeen hyvän tuulinen. Ihmekös miehellä on ollut hirveä laihdutusvimma ja urheilee kuin viimistä päivää, mutta helvetti vieköön jonkun venakon kanssa!
Eilen mies tuli kotiin ja iskin kännykänsä tämän käteen ja pyysin selittämään. En saanut minkäännäköistä selitystä, nauroi vain mulle päin naamaa ja ilveili. Siis kuvitella! Mitään ei myöntänyt, ei edes toimineensä väärin. Kerroin, että se loukkas mua nyt niin ettei tosikaan, kysyin mitä se oikein meinaa eikä mitään vastausta.
Sitten suutuin, ja pyysin miestä poistumaan. Lähti.
Nyt on "hiukka" takki tyhjänä. Mitä ihmettä mä teen? Mä oon Niin vihainen, turta, pöllämystynyt ettei tosikaan. Vieläkin tärisen raivosta. Tuun hulluksi kohta. Kaiken piti olla hyvin... Saatana mikä sika, mä oon niin pettynyt
Kommentit (39)
Eilen yritti selitellä sen verran, että selvää huijausta sen naisen kirjoitukset vain on puolustuksekseen. Miksi ihmeessä jaksaa kirjoitella kuitenkin yli puolitoista kuukautta tämän kanssa ja lähetellä kuviaan ja kutsua rakkaaksi?
Eli "Harrastan tutkivaa journalismia"-selitys. Ei taida mennä läpi?
Viimeseen asti kieltävät. Haluavat pitää tavallisen arjen ja uuden rakkauden kummankin.
En olisi itse koskaan uskonut millasen miehen kanssa olen elänyt yli 25 vuotta. Ei se ollutkaan sitä mitä olin uskonut meidän elämän olevan. Nyt yritän saada itseäni kokoon ja yritän jaksaa vielä 6v tätä avioliittoa. Luottamus ja elämänilo on kadonnut. En vain pysty nyt erota vielä. Lapsiani en voi hylätä. Helpottaa toki kun tietää missä mennään, mutta helvetin pahalta tuntuu.
Koita kestää ap, äläkä tee liian hätäisiä päätöksiä ja pidä puolesi
Mahtaako nämä "nigerialaiskirjeiden" tehtailijat viestiä tekstareinkin? Treffipalstathan ovat täynnään näitä "venäläisiä", jotka pian alkavat pyydellä matkarahaa, tms. Treffikumppani lypsää aina lisää rahaa, muttei häntä koskaan näy.. Homman takana eivät välttis ole naiset ensinkään. :D JSSAP ;D
Mene nyt kirjoittelemaan lisää sen ihanan ja rakkaan Lydian kanssa. HAe lisää noista tuota itsetunnon pönkitystä ja egosi parannusta kerran oma vaimo ei sitä sulle tuo.
Kirjoitustyyölisi paljasti sut. Mulle ei tarvii selitää mitään muuta enää kuin miksi teit noin. Olkoot mitä huijareita taikka rahanlypsijöitä, mua ei kiinnosta se. Ainoastaan se kiinnostaa miksi tehdä noin.
Useimmat täällä kertoo että elänyt yli 10 tai 20 vuotta kusipään kanssa. Täytyy muistaa että 20 vuotta on piiitkä aika elämässä ja ihminen kerkeää muuttua siinä ajassa. Nuoruus on takana ja on kerennyt alkaa kehitellä ajatuksia että tässäkin tämä nyt oli. Hyvinkin voi olla pieni ikä kriisi menossa ja jos nuoruus (puhun ikähaarukassa 15-30v, kyllä minun mielestäni alle 30v on nuoria kuin mitkä, nykymittakaavassa moni just opintonsa suorittanut) meni ohi saman naisen kanssa ja nyt mielen valtaa ajatus että haluaa lisää kokemuksia, sille ei vain sit voi mitään.
Älä nyt ihmeessä katkeroidu yhden miehen takia. Tuosta pääsee yli kun et käytä energiaasi koston suunnitteluun tai muuhun turhaan vaan keskitä ajatukset nyt ihan vain tämän asian läpikäymiseen ja miehellesi anteeksi antamiseen. Enkä tarkoita että mies pitäisi takaisin ottaa. On vain helpompi itse jatkaa eteenpäin kun et tuhlaa energiaa ja ajatuksia enempää miehellesi. Tuskin hänkään sinuun tuossa vaiheessa.
Mahtaako nämä "nigerialaiskirjeiden" tehtailijat viestiä tekstareinkin?
Treffipalstathan ovat täynnään näitä "venäläisiä", jotka pian alkavat pyydellä matkarahaa, tms. Treffikumppani lypsää aina lisää rahaa, muttei häntä koskaan näy..
Homman takana eivät välttis ole naiset ensinkään. :D
JSSAP ;D
minä kirjotin tämän, ja ihan nainen olen.
Eihän tuohon vetoaminen mitenkään puolustus miehelle ole? Sitä suurempi törppö, että menee tuollaiseen lankaan, ja tuhoaa oikean suhteensa jonkun läskin äijähuijarin vuoksi ;D
Ajattelin vain, että kannattais sunkin miettiä sitä hetkeä, kun miehes on menettänyt satoja euroja, ja lopulta sille selviää oma tyhmyytensä..
Mutta älä nyt hyvä nainen jää enää samaan kämppään sitä hetkeä odottamaan;)
Useimmat täällä kertoo että elänyt yli 10 tai 20 vuotta kusipään kanssa. Täytyy muistaa että 20 vuotta on piiitkä aika elämässä ja ihminen kerkeää muuttua siinä ajassa. Nuoruus on takana ja on kerennyt alkaa kehitellä ajatuksia että tässäkin tämä nyt oli. Hyvinkin voi olla pieni ikä kriisi menossa ja jos nuoruus (puhun ikähaarukassa 15-30v, kyllä minun mielestäni alle 30v on nuoria kuin mitkä, nykymittakaavassa moni just opintonsa suorittanut) meni ohi saman naisen kanssa ja nyt mielen valtaa ajatus että haluaa lisää kokemuksia, sille ei vain sit voi mitään. Älä nyt ihmeessä katkeroidu yhden miehen takia. Tuosta pääsee yli kun et käytä energiaasi koston suunnitteluun tai muuhun turhaan vaan keskitä ajatukset nyt ihan vain tämän asian läpikäymiseen ja miehellesi anteeksi antamiseen. Enkä tarkoita että mies pitäisi takaisin ottaa. On vain helpompi itse jatkaa eteenpäin kun et tuhlaa energiaa ja ajatuksia enempää miehellesi. Tuskin hänkään sinuun tuossa vaiheessa.
Miksi pitää omaa puolisoa loukata näin? Miten toinen kehtaa? En vaan ymmärrä, en kertakaikkiaan
venakot eivät useimmitenkaan ole mitään "susirumia läskejä".
Täällä itä-suomen pikkukaupungissa venakot tunnistaa kyllä kilometrin päästä. Hoikka varsi, korkeat korot ja viimeisen päälle laitettu naama ja vaatteet.
Joten, tarjoa miehellesi kenkää. Jollei hän ole viellä ollut pedissä hänen kanssaan, niin kohta joka tapauksessa on. Venakon makuun kun mies pääse, niin sen jälkeen ei valitettavasti kelpaa normaali suomalinen nainen.
Venakko passaa ukkoaan ja tekee kaikkensa näyttääkseen hyvältä. Venäjällä naisen ainoa omaisuus ja valuutta on hänen ulkonäkönsä.
kokemuksesta sanon, että kannattaa ottaa tiukka linja. Ero vireille, lastenvalvojaan ja juristiin yhteys maksujen ja omaisuuden hoitamiseksi. Ällöttäviä miehet, jotka lelluvat välitilassa huoraten venakon kanssa ja hyödyntäen hoitopalvelujasi. Kero myös miehen vanhemmille heti poikansa henkine tila.
Mahtaako nämä "nigerialaiskirjeiden" tehtailijat viestiä tekstareinkin? Treffipalstathan ovat täynnään näitä "venäläisiä", jotka pian alkavat pyydellä matkarahaa, tms. Treffikumppani lypsää aina lisää rahaa, muttei häntä koskaan näy.. Homman takana eivät välttis ole naiset ensinkään. :D JSSAP ;D
minä kirjotin tämän, ja ihan nainen olen. Eihän tuohon vetoaminen mitenkään puolustus miehelle ole? Sitä suurempi törppö, että menee tuollaiseen lankaan, ja tuhoaa oikean suhteensa jonkun läskin äijähuijarin vuoksi ;D Ajattelin vain, että kannattais sunkin miettiä sitä hetkeä, kun miehes on menettänyt satoja euroja, ja lopulta sille selviää oma tyhmyytensä.. Mutta älä nyt hyvä nainen jää enää samaan kämppään sitä hetkeä odottamaan;)
Tämä tulee aina olemaan se syy miksen voi venäläsiä sietää.
Miksi naisen kansallisuus pitää tähän vetää mukaan? Täysin sivuseikka.
Jotenkin muutenkin tämä tarina on vähän liian "oletuksellinen". Hmmm, tuoksuuko täällä hyvin suunniteltu perjantaiprovo?
kuulostaa ihan mun mieheltäni :( Samanlainen sika sekin.
Venakot polttivat mummin kodin Karjalassa
Lydia muuten translitteroisi nimensä Lidiaksi, jos kommunikoi englanniksi. Muuten ihan jees provo.
mutta se on nähty, että vaikka avioliitossa olisi asiat kuinka hyvin, niin toinen voi lähteä hakemaan jännitystä muualta. Eipä siis syyllistetä tässä vaimoa. Mies on toiminut törkeästi ja sillä sipuli. Suosittelen hoitamaan sen tukiverkkosi kuntoon ja suunnittelemaan mitä teet, jos ero tulee. Onkin ehkä hyvä ottaa vähän välimatkaa mieheesi ja ajatella asioita. Toi on aika tyypillinen reaktio ihmiseltä, joka jää tuollaisesta tempusta kiinni. Ei oteta itse mitään vastuuta, vaan haukutaan se toinen pystyyn ja tällä jotenkin oikeutetaan, itselleenkin, se mitä on tehty.
Tsemppiä ja jaksamista!
Venakot polttivat mummin kodin Karjalassa
Lydia muuten translitteroisi nimensä Lidiaksi, jos kommunikoi englanniksi. Muuten ihan jees provo.
Translaattaa nimensä ihan miten vain, ei kiinnosta. Faktaa on se, että näin on tapahtunut, eikä se muuksi muutu.
Olisikin provo, olispa oikeesti jotain pahaa unta tämä muttei tämä ole. Kiitos vaan myötätunnosta sinne. Mukavaa viikonloppua vain sullekin, ja äitienpäivää
minä kirjotin tämän, ja ihan nainen olen. Eihän tuohon vetoaminen mitenkään puolustus miehelle ole? Sitä suurempi törppö, että menee tuollaiseen lankaan, ja tuhoaa oikean suhteensa jonkun läskin äijähuijarin vuoksi ;D Ajattelin vain, että kannattais sunkin miettiä sitä hetkeä, kun miehes on menettänyt satoja euroja, ja lopulta sille selviää oma tyhmyytensä.. Mutta älä nyt hyvä nainen jää enää samaan kämppään sitä hetkeä odottamaan;)
niin luulisi että tajuat, etten tässä suinkaan miestäsi puolustele.
Mielestäni tässä muuten juurikin kansallisuus on ratkaiseva tekijä, sillä nämä ilmaisten treffipalstojen "venäläiset" nimenomaan ovat useinkin näitä huijareita, eivätkä tosiaankaan mitään oikeita venäläisiä naisia hakemassa suurta rakkautta.
Mutta muista nyt ap, ettei se miehesi tekoa mitenkään lievennä, varattu mies ei harrasta "tutkivaa journalismia", älä anna anteeksi, vaikka "venakko" osoittautuisikin ihan oikeasti huijariksi.
Tietää minun olevan täällä palstalla. Eilen yritti selitellä sen verran, että selvää huijausta sen naisen kirjoitukset vain on puolustuksekseen. Miksi ihmeessä jaksaa kirjoitella kuitenkin yli puolitoista kuukautta tämän kanssa ja lähetellä kuviaan ja kutsua rakkaaksi?