Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan... kp 30/28

Vierailija
05.05.2011 |

Hokasin tänään laskeskella, että koskas niiden menkkojen nyt pitikään alkaa... No olis pitänyt jo!

Sanoisinko suomeksi ihan että voi helvetti sentään. Pitääkö nyt jo käydä panikoimaan? En mä VOI olla raskaana. Mitään tuntemustakaan ei kyllä ole, että olis menkat ees tulollaan. *sensuroitu*

Meillä on siis jo 3 tenavaa. Ja siinä on ihan riittävästi. En vaan pysty enempään. Ja raskaudet on kaikki olleet ihan hiton vaikeita. En pysty enää. Helvetin helvetti.

Jos pari päivää puhaltelis pussiin. Kai ne vielä voi alkaa. Voihan sitä olla sata syytä miks ne on vaan pari päivää myöhässä.. Eikö vaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin mä noita päiviä edes laskeskelen. Nyt tuli vaan semmonen olo, että ihan niinko niiden pitäs jo alkaa...

Vierailija
2/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saattaa olla ihan tavanomasta että on parin päivän heittoja.

No, ainakin jatkossa tiedät että kierto voi olla pidempikin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos sä ehkäissyt? Jos olet niin miten?

Vierailija
4/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonkin. Mulla ongelmana on se, että emme raskaudu luomusti. Silti jaksan toivoa ja toivoa kuukaudesta toiseen (lapsettomuuden syytä ei ole saatu selville). Kolmas lapsi olisi tervetullut mutta en vain jaksaisi noita hoitorumbia edelleen. Mulla on säännölliset kuukautiset mutta aina pari kertaa vuodessa kierto tekee tepposet ja vetää jonkun 38 päivän kierron. Niin kuin just nyt. Harmittaa ihan vietävästi kun nyt on kp 36 ja tiedän tasan tarkkaan, että ei kannata mitään raskaustestiä tehdä (niitä on vuosien varrella todellakin tehty!) mutta ei ne menkat vaan ala ennen kuin just, kun luulee, että seuraava kierto sitten (tai raskaustestin jälkeen)...

Okei, ymmärrän kyllä, että sulle tämä on tosi huono juttu ja ehkä sullakin voi vain kierto vähän heitellä. Olisi vaan ihanaa, kun voisi joskus ennustaa raskauden tuolla tavalla luomusti...

Vierailija
5/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saattaa olla ihan tavanomasta että on parin päivän heittoja.

No, ainakin jatkossa tiedät että kierto voi olla pidempikin. ;)

jos on tapana merkata se kierron eka päivä kalenteriin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi