Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellinen mielipiteesi tästä läskistä ämmästä (kuva)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni mielestä kaunis ja seksikäs muuten (tykkää muodokkaammista isoista naisista).

Vierailija
2/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni mielestä kaunis ja seksikäs muuten (tykkää muodokkaammista isoista naisista).

Vai muistuttaako kuvan nainen sinua, ja päättelit, että miehesi mielestä seksikäs ja kaunis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna jalkoihin, jotka näyttävät ihan siedettäviltä.

Tietysti toi vaatetus vielä korostaa tuota pahinta kohtaa.

Ilmeisesti laihduttanut, kun iho on tuolla tavalla löysää? Vaiko synnyttänyt vähän aikaa sitten?

Vierailija
4/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin pukeudu tuollaisiin urheiluvaatteisiin. Enempi kangasta mun vaatteissa.

Vierailija
5/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
6/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta mieheltäni, että mitä mieltä olet tästä naisesta. Hän sanoi; 'Jokainenhan on sellanen niinku on, mutta ehkä tämän kannattais pitää vaatteet päällään'.

Minun mielestäni nainen on ylipainoinen eikä hirveän kaunis, mutta huomaa myös että on ehkä laihtunut vastikään jonkin verran, maha'repusta' päätellen..? En pidä läskistä itselläni enkä muilla, vaikkei muiden läskit minua kauheasti haittaakaan.

Vierailija
7/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuollaista mahaa edes mahdollista koskaan saada pois? Vai jääkö löysää nahkaa vaan roikkumaan? Oispa kiva tietää, paljonko tuo nainen painaa ja miten pitkä hän on, niin samantyyppiset vartalot meillä on. Tosin omat tissini eivät roiku ihan noin alhaalla ja kasvotkin ovat kapeammat, mutta vastaavasti jalat sitten hieman paksummat.

t. 170 cm ja 94 kg, 2 lasta

Vierailija
8/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen painonsa on "almost 17 stones". Sitten pitäisi vaan selvittää, mitä se on kiloissa...

t. edellinen

Vierailija
9/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 6,35 kg, laske siitä.

Vierailija
10/25 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vartalon alla asustaa kaunis ja sporttinen nainen. Kovasti saa varmaan tehdä duunia, ennenkuin alkaa tuloksia näkymään - etenkin keskivartalon alueella; maha on aika kauheassa kunnossa tuossa kuvassa, mutta oikeassa paikassa tuo kaikesta huolimatta näyttää olevan. Jos hän olisi maannut kotisohvallaan kermakakkua ahmien, olisin sanonut että onpa laiska ja aikaansaamaton plösö.

Vierailija
11/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kilojen kanssa liikunta on kovaa hommaa ja käy nivelten ja luiden päälle. Hieno, että jaksaa tsempata, esimerkkinä kaikille.

Vierailija
12/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa, ei näytä niin lihavalta... vaikka on tuhti ja makkaroita aika lailla. jos laittais vähän peittavämmät treenikuteet niin okei. hyvä että nyt laihduttaa.

Vierailija
13/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läski kertynyt mahaan? Outoa

ja kun laihtuu, tilalle jää tyhjä reppu.

Itseasiassa näytän kauheammalle sen roikkuvan mahan kanssa kuin pullean mahan kanssa.

Lisäksi pystysektioista jäänyt pahkurainen arpi.

Vierailija
14/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laihduttaa 20kg. Joutuu ehkä vielä kiristämään vatsanahkaa laihdutuksen jälkeen, voi jäädä muuten roikkumaan.

Vierailija
15/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan alkaa syödä oikein ja laihtuu ja kiinteytyy

Vierailija
16/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei mulla ole tuotakaan vähää vyötäröä. Samanlainen maha roikkuu edessä, olen 166cm ja 95kg.

Miten mäkin saisin tsempattua itseni liikkumaan ja lopettamaan herkkujen syönnin?

Vierailija
17/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai siitä että uskaltaa lähteä ulos noin kuntoilemaan?

Sanon että mahtavaa että ihminen kuntoilee, eikä välitä pienimielisistä!

Vierailija
18/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaan lyhyempi, mutta samalla myös kevyempi, mutta suhteessa samankokoset läskit. Maha on mulla samanlainen, roikkuva ja löysä, enkä ole laihduttanut ja lapsikin on jo 7v. Ei se siitä taida koskaan kiinteytyä. Nahka siis.

Vierailija
19/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaan lyhyempi, mutta samalla myös kevyempi, mutta suhteessa samankokoset läskit. Maha on mulla samanlainen, roikkuva ja löysä, enkä ole laihduttanut ja lapsikin on jo 7v. Ei se siitä taida koskaan kiinteytyä. Nahka siis.

Munkaan maha ei VOI tulla koskaan enää kiinteäksi, se on yksinkertaisesti revennyt niin kahdessa raskaudessa.

Jos olisin laihempi, nahkaessu olisi vielä pitempi:-(

Vierailija
20/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä on. Varmaan sen takia, että on noin paljon löysää keskivartalossa. Tiedän suunnilleen samanpainoisia, jotka on kiinteämpiä, eli ole noin paljon roikkuvaa vatsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän