Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen mieheni kanssa? En jaksa enää..

Vierailija
05.05.2011 |

Mies on viimeiset 15 vuotta käyttänyt nuuskaa vähemmän säännöllisesti ja enemmän säännöllisesti. 5 vuotta sitten pääsi totaalisesti eroon ja söi nikotiinipurukumia vuoden verran. Oli kaksi vuotta käyttämättä ja alkoi taas.

Viime syksynä lopetti kahden vuoden nikotiinipurukumin käytön (käytti siis purukumia nuuskan korviikeena, ei mitenkään korvaushoitona).

Sitten mies lopetti taas purkankin syömisen. Ja voi ihana mikä muutos miehessä. Ennen niin takakireä ja flegmattinen mies alkoi ahkeraksi ja pirteäksi. Ei tarvinnut enää päiväunia ja oli virkeä.

Nyt mies on kaksi kuukautta sitten alkanut jälleen kerran nuuskan käytön ja tämä tekee miehestäni vihaisen, kiukkuisen ja arvaamattoman.

Mies tekee vielä sellaista työtä että on joka toisen viikon kotona ja joka toisen viikon töissä toisessa kaupungissa. Tuolla toisessa kaupungissa mies aina käyttää nuuskaa kun siellä sitä on... Toisin kun kotikaupungissamme jossa ei sitten käytä!!

Eli mies toisinsanoen on nuuskalakossa aina joka toisen viikon kun on perheensä luona ja käyttää kun on pois kotona. Kotona viikko meneekin aina tapellessa ja katsellessa miehen apaattista olemusta koska on järjettömän väsynyt ja kiukkuinen.

Olen yrittänyt tukea lopettamista ja myöskin sanonut että voisiko mies käyttää myös kotona nuuskaa ettei tulisi tänne aina vieroitusoireissaan perheelleen huutamaan ja tiuskimaan.

Mies lupaa aina lopettaa mutta töihin päästyään, aloittaa käyttää joka kerta.

En enää tiedä mitä tehdä. En vaan jaksa tätä helvettiä viikosta toiseen. Lapset ja minä odotamme innolla isiä reissusta kotiin ja tullessaan, hän vain nukkuu ja tiuskii meille.

Sanoin jo viimeksikin miehelle että ei tarvi tulla enää kotiin ennenkuin on saanut lopetettua tai tuokoon nuuskaa mukanaan. Mutta tulee silti.

Mitä ihmettä tässä tehdä kun ei mies ymmärrä puhetta eikä sitä kuinka kurjaa tämä nuuska-pelleily minulla ja lapsille on.

Muuttaa joku kerta viikoksi hotelliin kun mies tulee kotiin että tajuaisi että olen tosissani? Vai mitä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla