Hermostutko tällä koskaan niin,
että tekisi mieli sanoa vaan lopulta "hv", kun ei edes haluta, voida ymmärtää?
Kommentit (5)
Silloin joko puen sen hieman hienostuneemmiksi sanoiksi tai ymmärrän lopettaa.
kirjoittajista kirjoita aivan huuhaata?! Nytkin huomaa helposti, että monet avaukset on aivan omasta päästä keksittyjä juttuja. Niihin on ihan hauska kirjoitella vastauksia!
ihmisiä ja vaikka mulla on hyvä huumori, en ymmärrä sitä että pitää tehdä itsensä todella tyhmäksi ja vastailla tyhmästi jotta olisi hauskaa...
Toki sellaisiakin ketjuja on mitkä on huumorimielellä tehty, mutta se että menee vastailemaan asiallisiin aloituksiin prvoilemalla ja tekeytymällä ääliöksi, harmittaa.
todella pahasti näistä:
a) Vittuillaan hyväntahtoisen viestin kirjoittajalle. Esim. pari päivää sitten yritin lohduttaa erään ketjun aloittajaa, joka oli pahastunut päiväkodin tädin sanoista. Sanoin, että mielestäni päiväkodin tädin ulosannissa taitaa olla vikaa, vaikka asia voisikin olla kuten hän sanoo. Sain tähän vastauksen, että olen itse ammattitaidoton, koska arvostelen kollegaani (päiväkodin täti). Mielestäni täysin asiaton vastaus.
b) Ihmisillä voi olla erilaisia mielipiteitä. Valitettavasti jotkut täällä katsovat oikeudekseen aloittaa välittömästä toisen nimittelyn hulluksi, idiootiksi, jne., jos satutaan olemaan eri mieltä. Tähän kategoriaan lasken myös toisen rehellisyyden kyseenalaistamisen. Esim. sanotaan, että et ole oikeasti lääkäri, maisteri, tms., tai et oikeasti tunne jotakuta. Onhan täällä valehtelijoita, mutta mielestäni on TODELLA raivostuttavaa ilman todisteita väittää toista valehtelijaksi.
Näissä tapauksissa laitan yleensä napakan vastauksen ja jätän sen jälkeen asiattoman kirjoittelijan huutelemaan itsekseen.
*