Miesporukan bratislavan kisareissu
Minun mieheni on siellä useamman päivän usean ystävänsä kanssa. Jo saapumispäivänä osa miehistä (ovat varattuja/naimisissa kaikki) oli vieraillut näissä "pimppi-baareissa" ja sekstailleet paikallisten kanssa. Mieheni väittää, ettähän on kuitenkin uskollinen..uskoisitko? Itse en tahdo uskoa ja jos saan tietää, että jotain on tapahtunut, niin monoa tulee.
Tosi kiva olla miltei viikko tällaisissa fiiliksissä.
Kommentit (6)
se olis kertonu muista, jos olis ite tehny jotain..? Ei olis halunnu sun alkavan epäilemään ?
Ihan oikeasti kaikki miehet ei petä. Niin kuin ei kaikki naisetkaan.
Ei sanonut koskaan suoraan, että kaverinsa kävi huorissa, mutta antoi hiukan ymmärtää niin, kun puhui niin ympäripyöreitä. Siis matkan jälkeen vasta. Mä en jaksa asialla päätäni vaivata, jos kävikin huorissa, niin ei ainakaan tuonut mitään tauteja. Tosin en usko, että olisi noinkaan paljon paljastanut, jos olis ollu itsellä jotain salattavaa.
Mutta kieltämättä tuo kohde on vielä pahempi kuin se jossa mieheni oli. Mutta tosiasiahan on, että useimmat miehet pettävät ja jopa menevät huoriin, jos yhtään on kavereiden painostusta yms.
miten se toisen käytös liittyy mieheeni???
Joko päätät antaa olla tai menetät hermosi, mies ei varmasti tunnusta. Tuollainen kavereiden touhujen päivittely on muuten ihan hyvä keino yrittää saada luottamus, oma exänikin harrasti sitä. Sääli vaan että isyystestit ei mennyt niiden kavereiden piikkiin.
Pettäminen on vaan eri asia kuin huorissa käyminen. Jos 60% pettääkin, niin ei niin moni käy huorissa (kännissä ja ilman kortsua kun on äijäporukan reissu kyseessä)
Jos epäilet, niin sullahan hajoo pää. Miten sä luulet, että se jää kiinni?? Joku toinen mies kertoo?!?? Kuule, se mitä tapahtuu Bratislavassa, jää Bratislavaan! Ja jos se on vähäänkään järkevä, se ei ikinä kerro käyneensä.