Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moni naine joka leikkautaa lyhyemmäksi,muuttuu pirteämmän ja eloisamman nökoiseksi?

Vierailija
05.05.2011 |

Hiusten ikuista pituus taistoa mietin huvikseni,muutama tuttunui on lähiaikoina ja moni muu ennestään leikanneet pitkän tukan lyhyeksi,osa ihan lyhyeksi rihanna lookiksi tyyliin ja osalla polkka, jotenkin kasvonpiirteet ja olemus pirtsakoitunut..mistä tämä johtuu? vai onko tyyli kuin tyyli niin piristää kantajaansa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin niin hirveän paksu tukka, että pidän sen lyhyenä, jotten näytä "valahtaneelta", jotenkin tuntuu että raskaalla pitkällä tukalla kasvotkin veltostuu. Ja ohuthiuksisenkin tukalle tekee hyvää ja antaa ilmavuutta jos leikkaa välillä lyhyemmäksi.

Vierailija
2/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samalla valitettavasti nainen tulee tylsemmän näköiseksi, tusina-tädiksi (katsokaa vaan, nelikymppisistä ainakin 90% on tylsä, lyhyt, "järkevä" tätitukka)

ja naisellisuus vähenee.

Näin se vaan menee.

On mulla itellänikin ollut lyhyt tukka, ja joo, nosti se piirteitä ja joo, oli se helppo pestä ja kätevämpi laittaa, mutta mä huomasin silti että kyllä pitkät hiukset vaan on Jotakin. Naisellisuutta. Kaunista.

Sopii ainakin mun persoonaan paljon paremmin kuin lyhkäset hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas monet lyhyttukkaiset varsinkin keski-ikäiset naiset ovat hiuskuoseissaan aika mitättömän näköisiä.

Vierailija
4/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee baariin/yökerhoon niin näkee kopioita toinen toisestaan,pitkää tukkaa suorana,kiharalla,pienet mekot päällä. Kukaan ei erotu massasta,sitten näin tytön jolla lyht polkka,sellanen naisellinen leukaan ulottuva vaalea,punaiset huulet ja oli aika siro..erottui joukosta kauniisti ja oli todella naisellinen! Nuorten keskuudessa lyhyempi malli on siis eduksi joskus,jos haluaa erottua ;)-23v

Vierailija
5/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee baariin/yökerhoon niin näkee kopioita toinen toisestaan,pitkää tukkaa suorana,kiharalla,pienet mekot päällä. Kukaan ei erotu massasta,sitten näin tytön jolla lyht polkka,sellanen naisellinen leukaan ulottuva vaalea,punaiset huulet ja oli aika siro..erottui joukosta kauniisti ja oli todella naisellinen! Nuorten keskuudessa lyhyempi malli on siis eduksi joskus,jos haluaa erottua ;)-23v

nuorta naista, joka vielä siro, kaula ja niska ovat kauniit ja hoikat, ja lyhyt kampaus korostaa niitä.

Mutta luulenpa, että sitten kun nainen on kolmenkympin korvilla ja yli, pitkä tukka on eduksi, jos haluaa erottua :)

Keski-ikäiset, pyylevät, paksuniskaiset tädit lyhyissä tukissaan eivät näytä oikein miltään.

Vierailija
6/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä lyhyt tukka on paljon työläämpi laittaa. Ellei ole, niin näyttäähän se kauhealta.

Mulla on ollut sekä pitkä että lyhyt ja kyllä mulle molemmat on ihan sopineet, mutta kasvoni ovat pyöreähköt ja tukka tosi ohut blondi niin kyllä lyhyt on paremi. Nyt ekaa kertaa ihan tosi lyhyt ihan vaalee ja kivan rusketuksenkin olen hommannut ja tänään vihelleltiin perään (!!) Pieniä on ilot joskus =D

Vierailija
7/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kasvot näyttävät sirommilta ja kauniimmilta lyhyessä tukassa.

Vierailija
8/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset voisivat olla vähän kokeilevampia malleissa. Pitkä tukka voi sopia joillekin harvoille, mutta suurella osalla yli kolmikymppisistä pitkätukista naama näyttää kyllä valahtaneelta ja väsyneeltä.

Vierailija
9/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.squidoo.com/Victoria-Beckham-and-Her-Rolex-Presidential-wris…

taitaavat kampaajat luokitella keskipitkäksi? Ettei ihan lyhyt ole kuitenkaan,saa kiinni ja kiharoitakin,taivuteltua ja suoraa jos haluaa.

Vierailija
10/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset voisivat olla vähän kokeilevampia malleissa. Pitkä tukka voi sopia joillekin harvoille, mutta suurella osalla yli kolmikymppisistä pitkätukista naama näyttää kyllä valahtaneelta ja väsyneeltä.

päänahassa kiinni pään sivuja pitkin, jakaus keskellä päätä.

Mutta kun pitkää tukkaa laittaa (itsekin kolmekymppinen ja pitkätukkainen, ja käytössä esim. tyvikohottaja, föönaan ja kihartelen, teen erilaisia kampauksia) niin näyttää tosi hyvältä, ja kun hiukset on ilmavasti eikä päätä myöten, ei valuta kasvonpiirteitäkään alaspäin.

Ja tämä myös sille joka oli sitä mieltä että lyhyempi tukka on vaivalloisempi laittaa, joo, on se vaivalloisempi, jos siis pitkää tukkaa pitää "pese-ja-pidä"-tyylillä tai korkeintaan ponnarilla. Mutta kun sitä pitkää tukkaa jaksaa laittaa, siinä on kyllä hommaa, mutta lopputulos on upea.

Vierailija
11/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänahassa kiinni pään sivuja pitkin, jakaus keskellä päätä.

Mutta kun pitkää tukkaa laittaa (itsekin kolmekymppinen ja pitkätukkainen, ja käytössä esim. tyvikohottaja, föönaan ja kihartelen, teen erilaisia kampauksia) niin näyttää tosi hyvältä, ja kun hiukset on ilmavasti eikä päätä myöten, ei valuta kasvonpiirteitäkään alaspäin.

Ja tämä myös sille joka oli sitä mieltä että lyhyempi tukka on vaivalloisempi laittaa, joo, on se vaivalloisempi, jos siis pitkää tukkaa pitää "pese-ja-pidä"-tyylillä tai korkeintaan ponnarilla. Mutta kun sitä pitkää tukkaa jaksaa laittaa, siinä on kyllä hommaa, mutta lopputulos on upea.

niin siis mullahan ON myös ollut pitkä tukka. Kyllä mä sitäkin laitoin ja toki siinäkin on työtä jos haluaa tosi hienosti. Mutta jos verrataan iha arkityyliä. tai ainakin sitä, miten VÄHINTÄÄN kehtaa ihmisten ilmoille mennä. Silloin lyhyt on aina hankalempi tällä hiuslaadulla. Pitkän voi aina hätätilassa jonkinlaiselle nutturalle kääräistä (vaikka sekin vaatii mulla asettelua ettei joistain kohdin näytä lähes kaljulta) tai heittää ponnarille. Lyhyt taas- pakko föönata joka kerta, se on aamuisin aina litussa jostain kohtaa, siis ihan painaumilla ja jostain kohdin töröllä. Eikä todellakaan mulla se pelkkä föönaus riitä vaikkapa kauppareissulle, koska se föönaus ei riitä enää tunnin päästä. Pitää käyttää suoristusrautaa, vahaa ja lakkaa. Näin mulla, ja luulen että aika monella muullakin. Oikeasti ne "kananpersetukat" on usein hienostikin leikattuja malleja, joita ei sitten laitetan millään tavalla =(

Vierailija
12/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonne olkapäille/yläselkään ruskea tukka ja kiharoita ja otsiskin löytyy. ennen oli vuosia lyhyehkö kun leikkautin ja värjäsin kampaajallea kolmen neljän kk välein. ja suoristin ja olin vissiin sit täti:) nyt oon saanu niin paljon kehuja "uudesta" tukastani et en ihan usko et oon valahtanut pitkän kiharan tukkani kaa.

Vierailija
13/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mone naine ei ymmärrw nite sina okeim xritet snowa?

Vierailija
14/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tykännyt lyhyistä hiuksista naisilla. Tosi harvoille sopii ihan lyhyt malli ilman, että hiukset tekee miehekkään näköiseksi. Lyhyet hiukset on kivat ainoastaan silloin jos on siro ja naisellinen, meikkaa ja käyttää kauniita naisellisia vaatteita. Mutta tosi monet keski-ikäiset naiset näyttää hirveiltä rekkalesboilta niissä punaisissa tai mustissa lyhyeksileikatuissa hiuksissaan, paksusankaisissa silmälaseissaan ja ylimääräisten kilojen kanssa. Vaatteet on lisäksi melkein poikkeuksetta mustaa ja ilme nyrpeä. Näitä klooneja löytyy meidänkin työpaikalta vaikka kuinka paljon.

Itsellä hiusten pituus on vaihdellut polkasta pitkään ja on totta, että kovin pitkät ja liiskatut hiukset tekee kasvoista helposti valahtaneet. Olennaista on kiva väri ja se, että hiukset on ainakin edestä kerroksittain leikatut.

Vierailija
15/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja pilasi tukan ja se jouduttiin leikkaamaan ihan lyhyeksi. Mies inhoaa sitä. On jo aikaisemmin vannottanut, etten koskaan leikkaa "tätitukkaa". Ei saanut mitään järkevää sanotuksi kun tulin lyhyen tukan kanssa kotiin, myöhemmin mumisi jotain siitä että kasvaahan se...

Mä itse tykkään tästä.

Vierailija
16/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja pilasi tukan ja se jouduttiin leikkaamaan ihan lyhyeksi. Mies inhoaa sitä. On jo aikaisemmin vannottanut, etten koskaan leikkaa "tätitukkaa". Ei saanut mitään järkevää sanotuksi kun tulin lyhyen tukan kanssa kotiin, myöhemmin mumisi jotain siitä että kasvaahan se...

Mä itse tykkään tästä.

miten kampaaja pilas sun tukan? Mun kaveri on kampaaja ja se sanoo että on todellinen ongelma, kun jotkut asiakkaat haluaa välttämättä esim värjätä koko tukan, vaikka se tukka on jo siinä kunnossa että sitä vaan EI VOI värjätä. On muutaman kerran joutunut kieltäytymään ettei tukka palaisi pilalle. Tilalle ehdotetut toimenpiteet ei sitten vaan asiakkaalle sopinut ja joku oli mennyt toiselle joka oli värjännyt, hän joutui myös leikkaamaan tukan lyhimpään mahdolliseen, johon oli sitten saanut pidennykset laitettua. Kampaajan kustannuksella kaiken lisäksi. Eli tuli kalliiksi tällekin. Ettei se asiakaskaan aina ilmeisesti ole oikeassa. Enkä tarkoita että sulla olis tälläinen tilanne, tuli vaan mieleen että mikä muu voi pilata tukan niin että pakko leikata?

Vierailija
17/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaiken mittaisia ja värisiä hiustyylejä. Kaikissa on omat hankaluutensa, lyhyitä hiuksia pitää käydä leikkauttamassa säännöllisesti ja pidemmissä on oikeasti aikamoinen föönaaminen/suoristaminen/rullaaminen, jos ne aikoo oikeasti laittaa. Ponnaria en käytä kuin lenkillä.

Tätitukkaa en aio leikkauttaa, vaikka lyhyen mallin sanottiin sopivan mulle hyvin. Suomi on tosiaan täynnä vihaisia ylipainoisia tätitukkaihmisiä, joten ei kiitos. Mulla on paksu vahva tukka, joten haluan nauttia kruunustani :)

Vierailija
18/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tosiaan täynnä vihaisia ylipainoisia tätitukkaihmisiä, joten ei kiitos.

:D Tämä on niin totta!

Vierailija
19/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan eri nainen lyhyessä tukassaan, vuosia tipahti ainakin kymmenen pois. Paljon dynaamisemman ja mielenkiintoisemman näköinen nainen, aiemmassa tukassaan näytti vain lässähtäneeltä tantalta. Ja se vanha tukka oli siis melkein peppuun asti... Minä kannatan lyhyitä hiuksia, on ihan naisesta kiinni sopiiko vai ei. Useimmille sopii paljon paremmin lyhyempi malli.

Itse olen saanut eniten kehuja ulkonäöstäni kun hiukseni ovat olleet lyhyet. Ja kehuja on tullut sekä tutuilta että aivan tuntemattomilta, miehiltä ja naisilta.

Vierailija
20/26 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.puretrend.com/media/nicole-richie-n-a-jamais-ete-aussi_m3741…

kenelle sopisi?Onko naisellinen? Kysyy leikkuuta harkitseva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän