Olen istunut täällä melkein yhtäjaksoisesti aamuyhdeksästä asti
välillä keittänyt kahvia ja hakenut jotain ruokaa.
Saattaa olla että menee taas tuonne kolmeen asti.
Sitten illalla lisää kun lapset nukkuu.
Viisi kuusi tuntia täällä kuluu päivästä kevyesti
Kommentit (6)
Tuosta kärsii varmasti koko teidän perhe!
kannattaisko pistää koko netti kiinni pariksi päiväksi ja tehdä jotain muuta? Onko sulla lapsia, jätätkö sä heidät huomiotta jonkun turhan keskustelupalstan takia? Kyllähän näissä foorumeissa ym. saa helposti aikaa kulumaan, mutta itse ajattelen niin, että OIKEA elämä on tärkeämpää kuin netissä roikkuminen, tämä on kuitenki tällaista aikasta turhaa toimintaa!!!
itekki oot täällä?
ja ap työtön. :)
Vai mitäs sun lapset tekee nyt?
:D
vietä netissä aikaa kuin yleensä n.puoli tuntia päivässä, joskus (harvoin) saattaa mennä parikin tuntia päivässä jos surffailen foorumeilla, blogeissa tai nettikaupoissa.
Ymmärrän että näihin jää koukkuun, mutta kannattaa otta irtiottoja aina välillä!
t.2
Mut se on silloin kun lapsi on isällään ja mulla "vapaa päivä". Ja joo, ei oo muuta elämää =)
kannattaisko pistää koko netti kiinni pariksi päiväksi ja tehdä jotain muuta? Onko sulla lapsia, jätätkö sä heidät huomiotta jonkun turhan keskustelupalstan takia? Kyllähän näissä foorumeissa ym. saa helposti aikaa kulumaan, mutta itse ajattelen niin, että OIKEA elämä on tärkeämpää kuin netissä roikkuminen, tämä on kuitenki tällaista aikasta turhaa toimintaa!!!