Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivoatteko erikseen kun teillä käy "äitituttuja" kylässä lapsineen?

Vierailija
05.05.2011 |

Vai otatteko heidät vastaan niin että koti about siinä kunnossa kuin on? Ehkä vähän pahimpia sotkuja pois...

Mutta annatte imurointien ja pölyjen ja vessan tarkempien pesujen yms. olla?

Vai käytättekö aikaa erikseen siivoamiseen myös tosiaan silloin, kun tulee päiväkahville joku kerho-puistokaveri tms.?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siivoan siis joka päivä muutenkin, silloin vain ajoitan siivoamisen juuri ennen vieraiden tuloa.

Vierailija
2/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä käy tosi paljon yllätysvieraita. Ja mua itseäni häiritsee, jos koti on sekainen, oli sitten vieraita tai ei. Mutta häiritsemisen lisäksi mua sitten myös hävettää, jos koti on sotkuinen ja joku perheen ulkopuolinen sen näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan siivota vieraita varten, jos suinkin jaksan. Mutta en kyllä siivoa juuri lainkaan muuten, vain vieraiden tullessa. Onneksi vieraita useimmiten käy suunnilleen kerran viikossa.

Vierailija
4/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin imuroida ja katsoa keittiön ja vessan kuntoon jos odotan vieraita niin puistotuttuja kuin kavereitakin.

Vierailija
5/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasiivouksessa ei kestä, kun 10-15 min. Imuroin rikkaimurilla pahimmat muruset keittiöstä ja muutenkin näkyvät hiekat jne muualtakin. Pesen vessanpöntön ja pyyhin sen muutenkin kertakäyttöliinalla (Ajax), pyyhin kesrttisliinalla myös lavuaarin. Vaihdan käsipyyhkeet vessaan. Laitan likaiset astiat koneeseen, jos niitä on pöydillä (yleensä ei ole, laitan aina likaiset suoraan koneeseen) ja pyyhin keittiönpöydät + tiskipöydän. Petaan sängyt, jos on vielä petaamatta, mutta yleensä ei ole koska petaan aina heti herättyämme. Kerään hairitsevät lelut pois lattioilta.

Pyrin siihen, että koti olisi aina suht siisti, siis sängyt pedattuna, astiat koneessa, pyykkikori ei pursuile, vaatteita ei loju siellä täällä. Meilläkin käy paljon vieraita, joten ilman perussiisteyttä joutuisin koko ajan stressaamaan, koska ovikello soi seuraavan kerran. Meillä on 3 lasta ja uskon, että kaaos pysyy hallinnassa, kun todella panostaa siihen, että pitää kodin ok kunnossa aina.

Vierailija
6/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on kertakaikkiaan pakko vähän siistiä. Mutta pyrin kuitenkin minimillä suorituman eli mitään kovaa puunausta en tee sillä en halua kiillottaa turhaan kulisseja vaan olen mieluummin mahdollisimman oma itseni eli lähinnä tuota pahimpia sotkuja pois tyyppistä on mun siivoaminen.

Vierailija
7/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen asuntonsa on aina hohtavan puhdas ja tummilla parkettilattioilla ei ole pölyhiukkastakaan. Hänen rentoutumistapansa on vaatteiden ja lakanoiden mankelointi. Oma kotini on ihan sikolätti enkä kerta kaikkiaan kehtaa tätä siisteysfriikkiä tuttavaani kutsua sinne ilman, että olen hangannut pahimmat kasvustot vessanpöntöstä pois.

Vierailija
8/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän siivota mahdollisimman siistiksi. Jos vaan kerkiän. Yleensä on aika sotkuista muulloin. Mutta sitten kun siivoan pidän huolen, ettei ole liian siistiä, ettei vaan näyttäisi siltä, että oon just siivonnut. :D Vaan niin että meillä on aina tälläistä....

Vierailija
9/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siivotaan niin siivotaan omaa perhettä varten. Meillä on aina perussiistiä.

Vieraita varten leivon esim. piirakan.

Vierailija
10/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala alkaa siivoamaan yllätysvieraiden odotellessa eteisessä, mutta jos tiedän etukäteen että on tulossa vieraita, niin katson kyllä ettei mitään pahempia sotkuja ole. Leluja saa mielestäni lapsiperheessä olla eikä rikkaimuriakaan tarvitse jokaisen aterian jälkeen käyttää, mutta näin on kaikilla tutuilla lapsiperheillä, ei tarvitse stressata asiasta.