Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat hiukset vaaleiksi kotikonstein?

Vierailija
05.05.2011 |

Mulla on luonnostaan tummat hiukset ja hakuisin värjää ne vaaleiks kotikonstein. Mulla on aijemmin ollu vaaleet hiukset, jotka oon käyny kampaajalla raidottamassa vaaleiks ja nyt kesää kohden kaipuu vaaleisiin ois kova.

Eli vinkkejä kaipailisin? raitoja? Värinpoiosto? Blondaus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikonstein blondaaminen kyllä onnistuu-kokemuksesta! Mutta välivaheiden lopputulos ei ollut mukavaa katseltavaa. Suosittelisin ottamaan ensiksi värinpoiston hiuksiisi. Se poistaa edellisen värin hiuksistasi, mutta ei siis tuo sinulle vielä vaaleita hiuksia. Vain ensimmäisen välivaiheen.Sekä suosittelisin sinua aloittamaan latvoista kohden värjäystä, ellet halua kaksiväristä tukkaa. Suosittelen myös käymään kampaajalla kyselemässä vinkkejä. Itse suosittelen hopeashampoota käytettäväksi. Ja jatkossa colormaskeja. Niillä saa luonnollisen lopputuloksen hiuksia rikkomatta. Välipäivät värjäyksestä on hyvä muistaa. Eikä joka päivä hätiköidä uutta väriä päähän. Maltti on valttia! Tsemppiä! :)

Vierailija
2/3 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitkät hiukset ne kuivuvat blondauksessa, jonka joudut tekemään monta kertaa, että saat keltaisuuden pois. Toisaalta ethän halua halvan näköisiä vitivalkoisia hiuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vitivalkoisia, vaan luonnollisen näköiset kullanvaaleat hiukset. Hiukseni ovat melko pitkät, enkä tosiaan haluaisi ihan lyhyeksi vetästä epäonnistuneiden värjäysten takia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän