Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun viestit huutismyyjälle ei mee perille!

Vierailija
05.05.2011 |

Vikaa meiliossussaan? Ja silti pitäis nyt ilmoitella että olen maksanut...mitä tekisin kun en viitsis alkaa omalla kustannuksella enää mitään tekstaria lähettämään tai soittelemaan perään. Raha kuitenkin menossa tilille jo...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tekstari kustantaakin niin paljon...

Vierailija
2/5 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ihan itse välillä katsoa saataviensa perään ja tsekata tilinsä. En suostu siihen että ostajan tulee ilmoitella tällaisia omalla kustannuksellaan. Tai sitten ottaa itse yhteyttä toimivasta osoitteesta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ihan itse välillä katsoa saataviensa perään ja tsekata tilinsä. En suostu siihen että ostajan tulee ilmoitella tällaisia omalla kustannuksellaan. Tai sitten ottaa itse yhteyttä toimivasta osoitteesta. ap

Sitten sun täytyy myös tyytyä siihen, että myyjä ei joka päivä katso tiliään, että onko ostajan laittamat rahat jo tilillä.

Vierailija
4/5 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku niin nuuka ettei voi tekstiviestiä lähettää? Voiko olla totta? Kyllä ihmiset saa itselleen tehtyä ongelmia, voi ihme...

Vierailija
5/5 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niihin vastaa. Myyn tosi edullisesti ja paljon, tälläkin hetkellä 150 kohdetta auki. Ihmiset kysyvät ihan hölmöjä, esim käykö että olen 3 min myöhässä, jäin just liikennevaloihin jne jne.

Mikä on todennäköisyys että tekstiviesti ei mene perille, miksi odotetaan kaikkien kuittaamista ?

Tee niin että ota esille kohde, jonka olet huutanut, laita sinne kysymys ja tämä menee ilmoituksen tekijälle. Kirjoita siihen olet maksanut ja odottele postia. Jos on kiire, sitten soittelet perään.

Mä en huuda sellaisilta jotka ovat laittaneet ehtoihin yhteydet tekstiviesteinä, kiitos. Näitäkin on, kumma kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan