Epilaattorin käytöstä.. sopiiko kainaloiden seivaamiseen?
Kommentit (10)
ja varmasti bikinialueenkin :) Jos sen TUSKAN kestää :)
eikä sattunut kuin alussa vähäsen.
eipä sen kummemmin enää. Epiloin siis säärikarvojen lisäksi kainalot. Kokeilin myös leukaperien hentoon karvoitukseen, mutta se sattui liikaa. Alapäätä en sheivaa.
Olen kerran onnistuneesti epiloinut käsivarteni, mutta toistamiseen en ole pystynyt, tuntuu niin epämiellyttävältä, vaikka kipukynnykseni on aika korkea. Alapäätä en myöskään epiloi, vaan nypin pinseteillä karva kerrallaan.
Minä poistan säärien ja kainaloiden karvat epilaattorilla, samoin joskus siistin bikinirajaa. Ei tunnu juuri lainkaan, ilmeisesti karjoitus alkaa olla niin hentoa. Kokonaan en alakertaa ole epiloinut, en uskalla :) Toisinaan teetän brassin sokeroinnilla, hinnan takia en koko ajan raaski käydä.
Kaikkiin kysymyksiin vastaus: joo sopii. joo sattuu.
epilaattorilla voi poistaa kaikki ihokarvat. ja joo, se sattuu alussa.
Kun tottuu niin ei satu juuri ollenkaan. Sääret on kuitenkin kaikkein herkimmät, etenkin nilkat.
Alapään (häpykummun) karvat epiloin myös 3-4 viikon välein ja olen tehnyt näin kohta 10 vuoden ajan. Kainalot samoin ja karvankasvu sielläkin harventunut.
mulla puskee aivan älyttömän hien kainaloihin heti kun aloittaa eli ei oikein toimi
säärissä ok, mutta perkeleen hidasta hommaa (tai sit mulla on huono laite)
ylähuulen karvoihin oikein sopiva
ennen kainaloiden epiloimista. Karvat ehtivät näin oheta ja harventua sen verran, että uskaltaa itse ryhtyä toimeen. Mä olen epiloinut kainalot nyt reilun vuoden ja enää ei juuri tunnu, ja karvankasvu ylipäänsä on vähentynyt yli puolella.
en ole koskenut, mutta alapäätä siistin. Sattuuhan se.