Meille tulossa esikoinen,tyttö :) Mitä mieltä
olette nimestä Janni? Sekoittuukohan nimeen Jani? Muita vaihtoehtoja Jenni,Jonna,Jenna ja Jutta.
Mielipiteitä olisi kiva kuulla.
Kommentit (11)
Jenni on minusta myös ihan kiva nimi ja ei taida olla pienillä mikään hirmu yleinenkään.
Meidänkin esikoinen on tyttö ja ollaan oikein arvostettu naisvähemmistö meidän perheessä. :)
Tuskin Janni Janiin sekoittuu, Janneen pikemminkin, ehkä. Katsotte millainen tyttö sieltä tulee ja annatte nimen sen mukaan. Voihan olla, ettei tyttö näytä esim Jutalta ollenkaan, vaan on pikemminkin vaikka Lilja.
tosiaan varsinkin vanhempi sukupolvi sekoittaa sen Janneen. Ristiäisissä jouduin kirjoittamaan paperille nimen kun vanha vaarini ei millään ymmärtänyt miten voi antaa tytölle nimeksi Janne :D
Ja tosiaan voi olla että tyttönne näyttää ihan joltain muulta kuin Jannilta syntyessään
ihan pikkuisen halutaan kikkailla, mutta ei uskalleta. Ja kertoo, että toivottiin Janne-poikaa, saatiin tyttö, mutta nimestä ei luovuttu
kiva nimi, mutta onko Janni jossain päin käytössä miehen nimenä (Kreikka tai jossain siellä päin). Ei sitä nimeä kuitenkaan Janiin sekoita, Janneen ehkä jos lausuu vähän huolimattomasti.
ihan pikkuisen halutaan kikkailla, mutta ei uskalleta. Ja kertoo, että toivottiin Janne-poikaa, saatiin tyttö, mutta nimestä ei luovuttu
Miten se lasten sanonta menikään? Se on itse, joka haukkuu?
Vierailija - 05.05.11 09:16 (ID 12611829)
ja kun sieltä sitten kuitenkin tuli tyttö ja ette voineet antaa nimeksi Janne, niin väänsitte siitä sitten Janni nimen.
Mutta eniten pidän nimestä Jinna. En tiedä miksi olen siihen niin ihastunut. Mies ei siihen nimeen suostu, mutta hänelle käy nimet Janna, Jenna ja Janni. Että hyvä nimi se on.
Eihän Sarikaan sekoitu Jariin :) Itse en tykkää yhtään tuon tyyppisistä nimistä, mutta makuja kun on monenlaisia. Antakaa sellainen nimi joka teistä kuulostaa kauneimmalta, älkääkä huolehtiko muiden mielipiteistä, on minun ohjeeni :) Ai niin ja nuista nimistä minusta Janni paras.