Mitkä rattaat kannattaisi hankkia 2,5 vuotiaalle?
Meillä hakusessa siis uudet rattaat.
Tähän asti ollaan menty Britax Vigour 3+:lla ja ollaan tykätty ihan älyttömästi. Ainoa huonopuoli nykyisissä rattaissa on pieni koko. Tytön pää alkaa osua kuomuun jo, joten uudet rattaat pitäisi saada tilalle...
Matkarattaita ei haluta, vaan jotku kunnon perusrattaat, joissa on tilaa isommallekin matkustajalle. Kuljetaan paljon julkisilla, joten "pieni koko" muuten olisi plussaa.
Tyttöhän on jo niin iso, että rattaat tulisivat pääasiassa kaupunkikäyttöön ja kerhomatkalle...
Kommentit (3)
meillä on neljällä lapsella olleet samat rattaat, siis tulleet kierrosta meille. Mun mielestä ihan todella hyvät.
Menevät lumihangessa hyvin, samoin puistossa. Kuitenkin riittävän kevyet. Kohtuullinen kori. Mitä nyt kukin kalliina pitää, mutta useinhan noita näkee tarjouksessa jollain 150 eurolla. Käytetyt saa helposti 50 eurolla.
2
olen katsellutkin, mutta olen ollut jotenkin epävarma niiden suhteen, että ovatko ne todella hyvät?
Tänään juuri täällä käytiin keskustelua siitä, että ne ovat ylihinnoiteltuja (etteivät olisikaan kummoiset rattaat)? :s