Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin juuri vakuutussopimustamme, ja huomasin että kotivakuutuksemme osoite

Vierailija
04.05.2011 |

on vanha asuntomme, olemme sieltä jo 3,5 vuotta sitten muuttaneet tähän nykyiseen. En tajua miten siinä voi olla tuo vanha, kun on kyllä vakuutus siirretty nykyiseen osoitteeseen muuttaessamme. No, huomenna voisin soittaa tuosta asiasta vakuutusyhtiöön, mutta vakuutus on mieheni nimissä ja mies ei voi asiaa hoitaa, koska on työmatkalla. Voinko siis mä soittaa vai pitääkö olla mies itse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt kahdesti sama juttu, outoa toimintaa. Joskus liittyy vakuutuskausiin eli uusi ei ehdi päivittyä mutta jos olette 3,5 v asuneet niin täytyyhän tuo oikaista. Soita vaan itse, jos ovat virkaintoisia saattaa olla että miehesi täytyy vahvistaa asia mutta yritä ainakin.

Vierailija
2/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt kahdesti sama juttu, outoa toimintaa. Joskus liittyy vakuutuskausiin eli uusi ei ehdi päivittyä mutta jos olette 3,5 v asuneet niin täytyyhän tuo oikaista. Soita vaan itse, jos ovat virkaintoisia saattaa olla että miehesi täytyy vahvistaa asia mutta yritä ainakin.

Kannattaa soittaa, nimittäin maksuhan on neliöiden mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa, nimittäin maksuhan on neliöiden mukaan...

on sama vanhassa ja nykyisessä, joten maksu ei tuosta muutu.

ap

Vierailija
4/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koti-irtaimisto KERROSTALOSSA osoitteessa se ja se. Osoite on oikein ja myös omakotitalomme on vakuutettu, eli rakennus on vakuutettu, joten jäin miettimään että onko mitään haittaa että tuossa on maininta että kerrostalossa vaikka tässä osoitteessa ei ole kuin meidän omakotitalo.

Vierailija
5/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koti-irtaimisto KERROSTALOSSA osoitteessa se ja se. Osoite on oikein ja myös omakotitalomme on vakuutettu, eli rakennus on vakuutettu, joten jäin miettimään että onko mitään haittaa että tuossa on maininta että kerrostalossa vaikka tässä osoitteessa ei ole kuin meidän omakotitalo.

ettei vaan pelkkä irtaimisto? Kannattaa soitta ja korjauttaa.

Vierailija
6/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jonkinlainen huijaus että annetaan väärät tiedot. Noiden kotien esim vesivahinkoriskit täysin eriluokkaa. Kannattaa välittömästi asiasta huomauttaa vakuutusyhtiötä. Onneksenne teillä ei ole vahinkoja tapahtunut, olisi tullut mielenkiintoinen tilanne kun tiedot eivät täsmää.

Eikös nykyään ulkomaillakin ole puhelimet keksitty, ehkäpä myös internet.

Vierailija
7/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin ja ilmoitin muutosta, lasku tuli oikeaan osoitteeseen mutta kotivakuutus oli vanhasta asunnosta. Kävin paikanpäällä hakemassa autoon lappua ja kysyin ja hyvä että kysyin. Vakuutus koski vain asuntoa jossa emme enää asuneet. Jos nykyisessä asunnossa olisi jotain tapahtunut ei vakuutus olisi enää korvannut.

Eli kannattaa muittenkin asia tarkistaa.

Mähän täältä sain vinkin lapsi rikkoo -lisästä kotivakuutuksessa ja ei mennyt kuin puoli vuotta kun lapsi rikkoi kalliin lasipöydän. Omavastuu oli 150 euroa. Jos ei olis tätä asiaa ollut maksaisin vieläkin laskua + kyllä moiset ystävyyssuhdetta haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän