Puistossa yks äiti on TODELLA lihava
Tuli mieleen tosta puistokäyttäytymisketjusta, että meidän lähipuistossa käy yks äiti kahden lapsensa kanssa, ja tää äiti on kamala läski. Menee kyllä sinne sivummalle, mut jotenkin mun mielestä tökkii koko homma kuitenkin. Eli kehtaako tälle äidille sanoa asiasta?
Kommentit (10)
ku yks hoikka äiti oli puistossa pillifarkuissa ja korkkareissa. Itse oon lihava ja ulkoiluvaatteissa ja lenkkareissa. Olis voinu vähän ajatella.
On se käsittämätöntä, ettei aikuinen ihminen osaa katsoa syömisiään ja vielä kehtaa esitellä laardejaan toisten lasten silmien edessä! Ja liiallinen ylipaino on todellakin terveyskysymys ja ilman muuta siihen on puututtava. Yksi vaihtoehto on, ettet sano mitään, mutta mulkoilet ja eristät kyseistä naista porukasta. Tajuaa ehkä paremmin ongelmansa...
Mieti nyt, siellä puistossa on LAPSIA!! Ne ansaitsee parempaa!!1!1!! Sitäpaitsi teet palveluksen, koska ei ole varmaan tajunnut että on läski, niin sitten se sun ansiosta laihtuu! Kaikki voittaa eikä lapset saa läskivaikutteita!!11!!1
jos ne kolesterolihippuset leijuvat hiekkalaatikolla leikkivien lasten elimistöihin tai mikäli pudottelee insuliinipiikkejään maahan taaperoiden poimittaviksi.
Ellei aiheuta mitään terveydellistä haittaa muille puistossa olijoille, voi sen jättää rauhaan.
pitää mennä sanomaan! Onhan se jo huonoa esimerkkiä lapsille, jos luulevat että on ihan ok olla lihava.
Voisitko tutustua häneen vaikka tarjoamalla muutaman karamellin..
Eiköhän ole jo aika opettaa lapsillesikin (varsinkin jos ovat tyttöjä) kuinka tärkeää on naisten kilojen tarkkailu. Muutenhan lapsesi eivät ehkä opi, kuinka rumaa ja epähyväksyttävää läski on.
Kannattaa pysyä kotona, jos ei kestä erilaisuutta.
Mekin alussa olimme kauhuissaan lihavista. Nyt uutena riesana ovat maahanmuuttajat ja homoisät.
Komeita homoisejä jotka eivät reagoi meidän ihqumamojen flirttiin mitenkään!
Miten reagoida tälläisiin tapauksiin, kun vähän ihmetyttää. Sillai!
"Oletko huomannut, että sulla on aika paljon noita ylikiloja?"
"Voisitko pysyä omassa pihassasi, kun mun silmiin koskee sun kattominen?"
Sissus...
Ei, ei ole oma lehmä ojassa, mun BMI on jotain 18