Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mies muka aina väärässä?

Vierailija
04.05.2011 |

täällä akat valittaa kuinka pskja miehiä niillä on. aina on huonossa parisuhteessa vika miehessä. eikö mammatki vois joskus kattoa peiliin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka usein on se puoliso.Se taas johtaa vaan siihen,että välit menevät pilalle ja molemminpuolinen tyytymättömyys vaan lisääntyy.

Itse opin tämän liian myöhään ehkä. Heitin mieheni pihalle, mutta sen jälkeen on kulunut pitkä aika jo ja olen mennyt itseeni. Kaipaan ja tajuan, että hän oli mies, minä nainen ja olemme erilaisia. Hän osaa asioita, joita minä en ja päinvastoin.

Ehkä joskus vielä?

Vierailija
2/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka usein on se puoliso.Se taas johtaa vaan siihen,että välit menevät pilalle ja molemminpuolinen tyytymättömyys vaan lisääntyy.

Itse opin tämän liian myöhään ehkä. Heitin mieheni pihalle, mutta sen jälkeen on kulunut pitkä aika jo ja olen mennyt itseeni. Kaipaan ja tajuan, että hän oli mies, minä nainen ja olemme erilaisia. Hän osaa asioita, joita minä en ja päinvastoin.

Ehkä joskus vielä?

mies ja nainen on erilaisia.ajattelee monista asioista erilailla. sen jos naisetkin hyväksyis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen, enkä suinkaan ole sitä mieltä, että miehet aina sitä tai tätä. Eivätkä myöskään naiset.

Vierailija
4/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harva sitä itseään haukkuu ja mollaa, ja miksi edes pitäiskään? Ja jos juuri jokin ketuttaa, se syy saattaa sillä hetkellä vaan olla sen miehen syy, so?

Vierailija
5/7 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että mies lukee ajatuksia ja harmistutaan, kun ei toimitakaan niin kuin nainen haluaa.

Ei hyväksytä erilaisuutta miehen ja naisen välillä.

Arvostuksen puutetta, kaupankäyntiä, valtataistelua.

Naisen on vaikea myöntää olevansa väärässä, nähdään omat puutteet miehessä.

Oma keskeneräisyys heijastetaan puolisoon.

Puhutaan enemmän kuin kuunnellaan.

Itsetuntemus on heikkoa, oletetaan toisen olevan itsensä korjaamista varten ja petytään, kun ei toteudukaan jokaisen vajeen täyttäminen puolison taholta.

Ei ymmärretä omaa osuutta asioitten sujumisen kannalta.

Nainen, joka tajusi nämä liian myöhään.

Vierailija
6/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta nostan.

Voiko joku selittää miten voi olla väärässä tai tehdä jonkun asian väärin jos samaan lopputulokseen päästään vain tekemällä asiat eri tavalla??

Eikö ole h*lvetin raskasta kokoajan etsimällä etsiä "virheitä" toisen tekemisistä sen sijaan että olisi iloinen että vastuuta jaetaan mutta molemmat tekevät sen omalla tavallaan?

Vierailija
7/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen menee vielä vuosikymmeniä ennen kuin miesten kokema väkivalta pystytään hyväksymään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän