Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä teinin kanssa kiistelyyn.

Vierailija
04.05.2011 |

Hän saa 100 euroa kuussa, lisäksi bussilipun ja maksan puhelinlaskut sekä perusvaatetuksen ja muut kulut.

Hän ostaa meikkejä 50 eurolla kuussa ja on sitä mieltä että minun pitäisi ostaa nekin.

Minä olen sitä mieltä että on hänen valintansa mihin rahansa laittaa, meikit eivät ole minulle prioriteettilistalla järin korkealla joten en niitä maksa hänelle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ostan jotain kalliimpaa vaatetta/kenkiä jne

Kuitenkin meikit ja herkut ja vastaavat maksaa itse.

miten voi tuhöata meikkiehin 50 e kuussa ? eihän niitä saa edes kulumaan siihen tahtiin ;-)

Vierailija
2/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon annatte teinille rahaa.. Eipä ole ihme että on tuollainen ahne kakara kun kerran saa kaiken tosta noin vaan.

50 e kk meikkeihin... OK, mä käytän merkkituotteita ja laatukosmetiikkaa enkä todellakaan laita kuukausittain 50 e meikkeihin. Ihan pimeetä touhua tyttäreltäs!

Itsepä oot kiittämättömän teini-hirviösi kasvattanut jote live with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranjestas, minä olen aikuinen nainen, meikkaan melkein joka päivä laadukkailla tuotteilla (ei mitään markettikamaa) enkä saa tuota rahaa kulumaan kuin noin neljässä kuukaudessa?

Mut siis pmielestäni perushygieniatarvikkeet kuuluvat vanhemmille: pesunesteet, shampoot, hoitoaineet, kosteusvoiteet, dödöt ja joku kaupauksen kiinnitysaine. Muut on sit "lisää", joka menee omista karkkirahoista.

Tosin mun mielestä sun lapsellasi on iso kuukausiraha.

Vierailija
4/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä teini saa rahaa menoihinsa jos tarvitsee mutta raja kaikessa! asiat neuvotellaan miksi ja mihen. nyt halusi hiustenpidennykset teipeillä sovittiin että kerää rahaa ja sitten ostetaan. työllä rahaa ansaitsee ei tosta vaan. aletaan rakentaa joten lautojen maalari on siis selvä. kaikesta ei kuitenkaan saa rahaa koska kuuluvat elämään.isänsä luona heitteli polttopuut sisälle isä tuli välillä katsomaan ilmoitti pois mun työmaalta mun homma.

Vierailija
5/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkeihin saa rahaa n. 20e/2kk

Ihan on onnellinen

Vierailija
6/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon annatte teinille rahaa.. Eipä ole ihme että on tuollainen ahne kakara kun kerran saa kaiken tosta noin vaan. 50 e kk meikkeihin... OK, mä käytän merkkituotteita ja laatukosmetiikkaa enkä todellakaan laita kuukausittain 50 e meikkeihin. Ihan pimeetä touhua tyttäreltäs! Itsepä oot kiittämättömän teini-hirviösi kasvattanut jote live with it.

+ erikoisshampoita ja hiusvärejä. No hän ehkä liiotteli summaa mutta periaatteessa en maksa. Eikä ole teinihirviö, tosi tarkka ulkonäöstään vaan. Ja omena ei olisi voinut pudota kauemmaksi puusta :)

Vierailija
7/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodenajasta riippumatta. Koulumatka tosin vain 3km, joten ei ylittäne kipurajaa..

Vierailija
8/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jso sillä pitää ostaa kaikki muu kuin ruoka ja asuminen ??? Ja eihän sitä travitse kaikkea kuluttaa. meidän teinillä on tililläkin yli 1000 e kun hän säästää eikä kuluta kaikkea

Vierailija
9/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpähän vähemmän rahaa siideriin ja tupakkaan.

Vierailija
10/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan summahan menee shampoisiin, väreihin ja voiteisiin. MIKÄ on mun mielestä eri asia kuin meikit.

Minäkän en ymmärrä miten 100 e on paljon. meidänkin lapset saa, mutta ostavat itse vaatteensa, herkut, leffaliput jne

Vierailija
11/11 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestähän 5 e per viikko on sopiva viikkoraha 17 ikäiselle.... LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi