IKEAm Blåmes-syöttötuoli?
Onko jollain käytössä tätä Ikean Blåmes-syöttötuolia?
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50165079
Onko hyvä? Minkä ikäiseksi saakka tuohon mahtuu?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:01"]Tätä tietoa kaipailisin minäkin!
[/quote]
Ei kukaan tiedä kun kaikilla on Ikean antilope syöttötuoli. Se on niin halpa ja yksinkertaisesti hyvä ja todella helppo puhdistaa niin harva ostaa noita kalliimpia malleja.
Ostettiin tuo anopin luo. Lapsi on nyt kaksivuotias ja mahtuu siihen vielä. Kasvaa pituuden ja painon suhteen keskikäyrällä. Kotona on Stokken tripp trapp ja otettiin jo useampi kuukausi sitten turvakaari siitä pois, jotta lapsi voi itse tulla ja mennä tuoliin. Tuossa Ikean syöttötuolissa tuota mahdollisuutta ei ole, joten lapsi on aina nostettava tuoliin/tuolista pois. Tai ehkä joku toinen kaksivuotias osaa tuohonkin kiivetä itse, en tiedä :) Kotiin en tuota siis ostaisi juurikin tuon takia, että lapsi ei voi mennä tuoliin itse, vaan tässä vaiheessa olisi jo pitänyt ostaa joku toinen tuoli. Mummola käytössä ihan ok.
Hep, meillä on Blåmes. 1v8kk siinä vielä istuu, mahtuu siihen kyllä vielä varmasti hyvän tovin. Olen jälkeenpäin miettinyt, olisiko muovinen tuoli ollut helpompi puhdistaa. Muuten en osaa sanoa mitään tuolin käytännöllisyydestä, onko niissä suuriakin eroja? :D Meillä päätös perustui puhtaasti siihen, että tuo oli meidän mielestämme kivannäköinen.
Harkinnassa on nyt ollut tuo Blåmes, Tripp Trappia suunnittelin ensin, mutta piru kun ovat niin kalliita. Se Antilop olis kyllä kaikkea muuta kuin kallis, mutta se on niin jäätävän näköinen. Ehkä se on vaan mentävä Ikeaan pällisteleen ja kokeilemaan.
Hei! Meillä on. Poika on nyt 1,5 v ja tuoli koko ajan käytössä. Ollut jo pitkään. Tosi hyvä! Tarjotinosa on ehdottoman hyvä ja tuolin puhdistamisessa ei mitään erityisen vaikeaa. Tuoli on myös tukeva, ei pelkoa että kaatuisi. Antilop on mielestäni paljon epäluotettavamman oloinen ;) käy varmaan vaikka mummola/matkakäyttöön.
Meillä on jo toisella lapsella käytössä. N. 2-2,5 vuotiaaaksi siihen mahtuu hyvin. On tosi tukeva eikä kaadu sitten millään, toisin kuin yllättävän moni muu syöttötuoli. Ainoa miinus on se, että kaikki lika tarttuu tuohon kiinni ja nimenomaan tarttuu, siis niin että puhdistaminen on hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:01"]Tätä tietoa kaipailisin minäkin!
[/quote]
Ei kukaan tiedä kun kaikilla on Ikean antilope syöttötuoli. Se on niin halpa ja yksinkertaisesti hyvä ja todella helppo puhdistaa niin harva ostaa noita kalliimpia malleja.
[/quote]
Ja hiton ruma sekä kiikkerä...
Tätä tietoa kaipailisin minäkin!