Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Mies lähtee matkoille viikoksi ja en vaan pysty luottamaan.

Vierailija
04.05.2011 |

Rakastan sitä ja tiedän että se minua. Mutta kun on huppelissa, flirtailee muiden naisten kanssa. Aikaisemmissa suhteissa on pettänyt just näillä työreissuilla. Olen yrittänyt puhua ja käsitellä asiaa, mutta se ei auta. Ex-mies oli kanssa pettäjä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on kaikki syy pelätä. Ei ihme, että ahdistaa.

En osaa neuvoa, mitä sinun pitäisi tehdä. Koska et voi määrätä toisen ihmisen käyttäytymistä. Mies päättää itse, mitä tekee ja miten tekee. Se on sinun vaikutusvaltasi ulottumattomissa.

Sinun pitää vain oppia elämään pelkosi kanssa. Tai rupea sinkuksi, älä päästä ketään lähelle, niin eipä kukaan koskaan petäkään.

Vierailija
2/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille oikeastaan enää mitään voi, jos sinulla on tapana rakastua epäluotettaviin miehiin.

Sinähän tiesit alusta asti seurustelevasi pettäjän kanssa? Sinä sen valinnan teit, ja siinäpä nyt sitten epäilet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sen mennä jos tahtoo, et voi omistaa toista ihmistä. Jännä juttu, meillä mies myös tekee reissutöitä, enkä koskaan edes ajattele koko ihmistä, kun on reissussa. Tehköön mitä lystää, on niin ihanaa kun ei oo aina kotona.

Mustasukkaisuus on sairaus, olen sitä mieltä. Ihmisen pitää osata olla onnellinen myös yksin.

Ripustautuminen ja kyttääminen on varmin keino saada mies pettämään.

Vierailija
4/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen valitettavasti niin voi käydä. Sitten voi vielä tartuttaa sinuunkin jotain. Hankala vaan käskeä testeihin, kun se ei kerro kumminkaan.

En tiedä mitä voisin sanoa lohduksesi. Kamala tilanne. Sen ei pitäisi olla reissutöissä.

Vierailija
5/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos pitää lähteä, lähdetään yhdessä tai mieskään ei lähde. Nyt on sitten tilanne muuttunut. Lähtee just sillä viikolla kun en pääse mukaan. Mä en halua jäädä tänne odottelemaan ja pelkäämään. Pitää keksiä omaa menoa, en nyt mitään pettämistä tarkoita, mutta muuta ajateltavaa.Kai sitä olisi pitäny pysyä sinkkuna, mutta minkäs teet kun rakastuu. Kärsitään ny sitte:(

Vierailija
6/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun "sä muutenkin epäilet".

Vierailija
7/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salata miten ahdistaa ja pelottaa?

Vierailija
8/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö vaan olla hiljaa? Salata miten ahdistaa ja pelottaa?

niin luulen, että nimenomaan tuollainen kanta saisi mut parhaiten olemaan pettämättä. :)

Ainakin minusta on niin ihanaa, kuinka vahvasti oma mieheni minuun luottaa. Saan mennä ihan vapaasti eikä koskaan kyseenalaisteta. Olen ylpeänä tuon luottamuksen arvoinen.

Kun taas jos mietin, että mies vetäisi joka reissustani kilarit ja epäilisi ja kiukuttelisi - tulisi tunne, että sama se sitten varmaan mitä sitä tekis, kun toinen epäilee joka tapauksessa.

Sitäpaitsi; mies (nainen) joko pettää tai ei petä. Kieltämällä siihen ei varmaan oikein voi vaikuttaa. Kyllä mullakin ois lukemattomia mahdollisuuksia (paikkoja, aikoja sekä myös ottajia) pettää, jos haluaisin, siinä kuin miehelläsikin; voisihan hän pettää sua vaikka salireissulla, jos niikseen tulee.

Luottamus on paras lääke mustasukkaisuuteen, mää sanon! :)

Sitäpaitsi luulen, että pelkäät eniten ennakkoon. Vähän kuin hammaslääkäri: etukäteen jännittää, mutta sitten kun oet penkissä, niin siinähän ollaan sitten, ei se enää ole mitään. Sama varmaan tässä. Sua pelottaa etukäteen ja pelkäät miten kestät. Varmaan eka iltakin menee samoissa tunnelmissa, mutta kun vaan keksit mielekästä tekemistä itsellesi, niin aika menee varmaan kuin huomaamatta.

Jos nyt jotenkin haluat pyrkiä vaikuttamaan, niin syyllistämisen ja mököttämisen sijaan ole erityisen ihana miehellesi ennen reissua ja sydämeenvetoavasti kerro, että sinua aidosti pelottaa vaikka haluat ja pyritkin parhaasi mukaan luottamaan, mutta toivot, että mies muistaa sinut ja on uskollinen, vaikka houkutuksia olisikin tarjolla. Toivota hyvää matkaa ja yritä olla reipas, niin saanet miehen sympatiat ja lämpimät ajatukset puolellesi! :)

Vierailija
9/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kait sitten niin lapsellinen tai kauhuissani, että en pysty. Pitää varmaan mennä jollekin terapeutille.

10/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oletk yksi niistä naisista jonka kanssa hän on entistään pettänyt?

Vierailija
11/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat jo erottu.

Vierailija
12/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi:)

t.kokemusta on

Vierailija
13/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä petä enää.

Vierailija
14/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, en halua ketään toista.

Vierailija
15/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska tiedät miehen taustat, niin vaadit häntä käymään reisun jälkeen sukupuolitestissä ennen kuin harrastatte seksiä. Kyllähän sulla on oikeus suojella omaa terveyttäsi. Esim hiv on tappava tauti. Älä kyttää, anna mennä.

Voithan sä sanoa miehellesi, että suojelet vain omaa terveyttäsi ja tarkoituksesi ei ole loukata. Sano, että et usko miehen pettäneen, mutta hämärät taustat tekee sinut varovaiseksi.

Vierailija
16/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vetäisee jotain irtopimpsaa ja käyttää kondomia niin so what?

Vierailija
17/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vetäisee jotain irtopimpsaa ja käyttää kondomia niin so what?

Se on kiinni jossakussa henkilössä. Olisi hyvä jos ihmiset oppisivat kunnioittamaan naisia.

Vierailija
18/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla!Mitä silloin on enää väliä millään, mihin uskoa parisuhteessa?

Vierailija
19/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elää menneessä, elää koko elämänsä historiassa.

Vierailija
20/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla!Mitä silloin on enää väliä millään, mihin uskoa parisuhteessa?

Kyttääminen on itsensä epäkunnioitusta, mutta toisaalta, jos ei välitä kumppanin seksiseikkailuista ja ottaa huoletta vastaan mahdolliset sukupuolitaudit (tietää, että toinen on työreissuilla hakenut seuraa), niin sekin on itsensä epäkunnioitusta. Paras tapa kunnioittaa itseä on ruveta suhteeseen ihmisen kanssa, johon voi luottaa. Ei nyt ainakaan sekaannu sellaiseen, jonka tietää pettäneen joskus. Sitten vaan elää elämäänsä vailla turhia mustasukkaisuuksia ja kyttäämisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi