Eikö ole ihan hyvä, että ette tiedä jos miehenne pettää?
Jos ei tiedä, silloin sitä ei ole jonkin filosofian mukaan tapahtunut.
Kommentit (11)
en haluaisi kuulla tai tietää sitä missään tapauksessa. Todennäköisesti ajatuisin viina/turrutus kierteeseen tai itsemurhaan. Sitä en haluaisi itselleni tai lapsilleni tehdä.
että mies on pettänyt useastikin. 10 vuotta valhetta ja teeskentelyä. Tunsin itseni tyhmäksi, sinisilmäiseksi bimboksi, vaikka epäilinkin kys.asiaa. Nyt olen eronnut siitä paskasta, mutta se vaikuttaa uuteen suhteeseen. Pelkään että sekin pettää mua.
Oot vissiin aika itsetuhoinen tyyppi? Oikeuttaako tietämättömyys mielestäsi sitten pettämisen? Miten se pettäminen on sallitumpaa salassa kuin puolison tiedostaessa? Et nyt vaikuta siltä, että hyväksyisit pettämisen, mutta eikö tuo tietämättömyyteen tuudittautuminen ole juuri sitä??
no samalla logiikalla mitään muitakaan pahoja asioita ei tapahdu,kun ei jää niistä kiinni!!
kyllä todellakin haluan tietää,jos niin kävisi! oikeus se on mullakin tietää,ja päättää haluanko jatkaa enää suhdetta pettämisen jälkeen!
En halua elää valheessa. Sitäpaitsi tällainen iso petos/salaisu ei voi olla vaikuttamatta parisuhteeseen vaikka toinen ei tietäisi mitään.
On todella hyvä etten tiedä, jos hän pettää. Romuttaisi nimittäin kaiken...
pettäminen vaikuttaa kuitenkin. Se henkisesti etäännyttää osapuolet toisistaan. Tiesi pettämisestä tai ei.
Niin kauan kun se ei vaikuta meidän perhe-elämään, en halua tietää. Jos mieheni pettää, hän ei petä tällä pienehköllä paikkakunnalla, vaan työmatkoillaan.
Itsekin olen aikanaan pettänyt, eikä se vaikuta meidän elämäämme mitenkään. Itse asiassa petin, kun meillä meni niin huonosti. Nyt vuosien jälkeen meille menee paremmin, eikä nyt ole mitään tarvetta pettää. Ei mulla siihen tietenkään silloinkaan ollut oikeutta, mutta en mä sitä katunutkaan ole. Ehkä se jopa pelasti meidän liittomme.
Aivan kuten joku ylläoleva totesi, en haluaisi elää valheessa. Jos sitten joskus 10 vuoden kuluttua jostain saisin kuulla että mies petti minua silloin ja silloin, ei lohduttaisi yhtään että en tiennyt. Päinvastoin, ajattelisin että kaikki nämä vuodet olen valheessa elänyt. Pettämistä pahempaa olisi valehtelu.
tosin itse petän miestäni eikä hän tiedä.ihmettelee vaan kun olen yhtäkkiä yhtä aurinkoa :) eikä kaduta pätkääkään.
tätä ajatusta, että kunhan ei kerro puolisolle, voi touhuta mitä tahansa. Eikö sen nyt ole puolison loukkaamista jo silloin, kun menee hässiin jotain toista? On totta, että pettäjä helpottaa oloansa kertomalla puolisolleen, vaikka puolisolle tuleekin asiasta varmasti kamalia tuntemuksia. Ei tämä kuitenkaan mielestäni loukkaa puolisoa enää enempää, sillä tämä loukkaaminen on jo tapahtunut aikaisemmin. Kertomisessa on enää kyse rehellisyydestä.
Itse haluaisin siis tietää.