Mun ei kaiketi tarvitse pyytää vauvan kastejuhliin miehen sukulaisia kun hekään ei
Kommentit (16)
Oletko varma, että nimi ei vain ole jäänyt vahingossa pois?
Jos todella on näin, että et saanut kutsua miehesi veljen häihin, kun lapsesi ja miehesi sai, minä en kutsuisi myöskään miehen veljeä enkä tämän vaimoa (missään nimessä en vaimoa) mutta saattaisi olla, että anoppilan väestä kutsuisin pelkän apen tai en kumpaakaan, kun nehän ovat vain sukuun naituja, ei sinun todellisia sukulaisiasi (tietysti olettaen, että heilläkin on ollut sananvaltaa kutsuttujen valitsemisessa).
Ei tuossa ole enää kyse mistään kostomielialasta vaan siitä, että ap:tä ei hyväksytä sukuun törkeällä tavalla. Vastaisin aivan yhtä törkeästi. Ei tulisi kutsua kastajaisiin eikä synttäreille eikä ylipäätään minnekään.
sanoi äijä kun ei naapurin hautajaisiin kutsuttu.
:D
Oletko varma, että nimi ei vain ole jäänyt vahingossa pois?
Jos todella on näin, että et saanut kutsua miehesi veljen häihin, kun lapsesi ja miehesi sai, minä en kutsuisi myöskään miehen veljeä enkä tämän vaimoa (missään nimessä en vaimoa) mutta saattaisi olla, että anoppilan väestä kutsuisin pelkän apen tai en kumpaakaan, kun nehän ovat vain sukuun naituja, ei sinun todellisia sukulaisiasi (tietysti olettaen, että heilläkin on ollut sananvaltaa kutsuttujen valitsemisessa).
Ei tuossa ole enää kyse mistään kostomielialasta vaan siitä, että ap:tä ei hyväksytä sukuun törkeällä tavalla. Vastaisin aivan yhtä törkeästi. Ei tulisi kutsua kastajaisiin eikä synttäreille eikä ylipäätään minnekään.
Häät yleensäkin hiukan eri juttu kuin ristiäiset... Ristiäiset pidetään yleensä kotona, häät taas jossain juhlapaikassa, eli resurssit järjestämiselle ihan eri luokkaa. Mutta tuommoista kostomielialaa en ihan ymmärrä. Pitääkö pahaan vastata pahalla?
kutsuttu heidän pojan häihin.Siten veli ei tule kastejuhlaan.
Vaikka olisivat häihinsä kutsuneetkin.
mutta ei sinua? Jos näin on, löytyy niitä näköjään muiltakin urpoja sukulaisia.
Terveisin jokaisiin kissanristiäisiin päässyt kahvinkaataja-miniä/käly...
mutta ei sinua? Jos näin on, löytyy niitä näköjään muiltakin urpoja sukulaisia.
Terveisin jokaisiin kissanristiäisiin päässyt kahvinkaataja-miniä/käly...
vai mistä tiedät?
Kenestä sukulaisesta on kyse?
Näin meillä ainakin toimitaan. Ei ole salaisuuksia keskenämme.
Ja kutsut kastejuhliin tasan tarkkaan ne, jotka haluat. Jos miehesi ei ymmärrä logiikkaasi, ei voi mitään...
Ne on taatusti niitä jotka jättävät kutsumatta omiin juhliinsa ja odottavat sitten saavansa kutsun kaikkiin kissanristiäisiin.
nimet!ja asutaan samassa taloudessa avoliitossa ja ihmettelin mikä vaalpun kirje tämä on jossa on muiden paitsi mun nimet.t.ap