Naapurin komea mies.
Olen pari vuotta asunut katajanokalla ja naapurissani asuu komea nuori mies. Sattumalta tapasimme ravintolassa ja lopulta päädyimme sänkyyn ja rakastelemme ajoittain koska mies asuu alakerrassa. Miehellä on perhe johon kuuluu vaimon lisäksi 2 lasta jotka ovat alle kouluikäisiä. Hauskinta tässä on että olen itse 65-vuotta ja sinkku ja nautin täysillä elämästä. Pientä salaisuuttamme pikkuvaimo ei saa koskaan tietää. Mies on 31-vuotta ja hyvä kroppainen.
Kommentit (13)
On pakko olla joku äiti-kompleksi, hakee äidin syliä jota ei koskaan saanut... En usko että kukaan muuten hakisi puolta vanhemmasta seksiseuraa, oli sitten mies tai nainen.
Mies 31, nainen 65.
Puolet vanhempi seura olisi 45-46-vuotias. Puolet kolmestakymmenestä on viisitoista. Tuplasti vanhempi taas menisi tuohon päälle kuuteenkymmeneen.
Jotta AV-mamman pää menisi sekaisin kunnolla, niin mieshän taas on puolet nuorempi naista (puolet kuudestakymmenestäviidestä on siinä kolmenkympin hujakoilla).
En minä muuta kuin että kaunis kielemme ei rappeutuisi niin paljon, että tällaiset "maksaa puolet enemmän" -väärinkäsitykset jäisivät liikaa elämään.. En minä vittuiluna, ihan vaan tarkennan. :)
On pakko olla joku äiti-kompleksi, hakee äidin syliä jota ei koskaan saanut... En usko että kukaan muuten hakisi puolta vanhemmasta seksiseuraa, oli sitten mies tai nainen.
Mies 31, nainen 65. Puolet vanhempi seura olisi 45-46-vuotias. Puolet kolmestakymmenestä on viisitoista. Tuplasti vanhempi taas menisi tuohon päälle kuuteenkymmeneen. Jotta AV-mamman pää menisi sekaisin kunnolla, niin mieshän taas on puolet nuorempi naista (puolet kuudestakymmenestäviidestä on siinä kolmenkympin hujakoilla). En minä muuta kuin että kaunis kielemme ei rappeutuisi niin paljon, että tällaiset "maksaa puolet enemmän" -väärinkäsitykset jäisivät liikaa elämään.. En minä vittuiluna, ihan vaan tarkennan. :)
Oikeasti, en usko tarinaasi.
Tai sitten siellä kirjoittaa joku harvinaisen kypsymätön ja itsekeskeinen 65-vuotias.
ihminen ja tiedän mitä haluan ja tämän meihen haluan itselleni
65 vuotiaat ei yleensä rakastele enää
kunnossa olen ja tietysti ryppyjä on tullut mutta kaunis olen ja seksi miehen kanssa jotain niin satumaista. En ole mikään avioliiton rikkoja koska mies haluaa minua ja minä tykkään antaa. Hän on niin taitava.
kunnossa olen ja tietysti ryppyjä on tullut mutta kaunis olen ja seksi miehen kanssa jotain niin satumaista. En ole mikään avioliiton rikkoja koska mies haluaa minua ja minä tykkään antaa. Hän on niin taitava.
Eikö mies saa ikäistään seuraa?
Onko "ikäisen seuran" hakeminen joku normi? Yleensähän miehet hakevat nuorempaa ja kauniimpaa kun vaimo.
kyllä minä olen nähnyt monta erittäin kaunista ja selvästi vanhempaa naista. Aika pinnallinen pitää olla jos joku ryppy estää kauneuden näkemisen.
Avioliitto ja Iso Kirja:
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.5.html