Ilmoittautukaa tähän pinoon, jos olette TYYTYVÄISIÄ lastenne päiväkotiin.
Laittakaa halutessanne myös pk:n nimi.
Täällä Tanssikallion pk, Hyvinkää.
Kommentit (77)
Pieni yksityinen suomen-englanninkielinen päiväkoti. Lapsen hoitoryhmää vetää nuori innokas mies (englantilainen). Kielitaito karttuu hirmuisella vauhdilla. Lapsi siis täysin suomenkielinen.
Pääasiassa kaikkeen tyytyväinen, jo seitsemältä vuodelta kokemusta.
Kunnallinen pk Jäälissä, Tuokkonen. Toki vuosiin mahtuu ei-niin-hyviä hetkiä, mutta pääasiassa hyvää ja lapsilähtöistä palvelua ollut. Ei ne puitteet vaan ne työntekijät.
Lapseni aloitti pari viikkoa sitten päiväkodin yhteydessä olevan eskarin. Joka päivä hän kertoo, miten mahtava paikka se on. Ja kun olen omin silmin katsellut ympärilleni, näen työlleen omistautuneita hoitajia ja opettajia, mukavat, valoisat ja hyvin varustellut tilat, rauhallisen ja iloisen lapsiryhmän ja virikkeellisen viikko-ohjelman. Mitään tämän parempaa en osaa edes kuvitella!
Kuopion Englantilainen Leikkikoulu.
päiväkotiin. Mukava pieni lämminhenkinen paikka eli Iltatähti Jyväskylässä.
Kauniaisissa. Pieni, ihanat hoitajat ja pienet ryhmät. Hoitajat myös leikkivät ulkona lasten kanssa.
ruotsinkielinen päiväkoti itäpuolella Helsinkiä.
Pk Pikkuprinssi, Helsinki.
Henkilökunta on mahtavaa.
Isohko päiväkoti länsi-Helsingissä.
Ei ole täydellinen mutta kun on kuullut mitä touhu julkisella puolella on niin olen kyllä todella tyytyväinen.
en laita paikkakuntaa mutta pieni tuppukylä etelä-savossa.
Aivan ihanat hoitajat ja hoitopaikka. Lapset todella viihtyvät. Itse olen erittäin tyytyväinen.
... ja tämähän ei tarkoita, ettenkö tarvittaessa kertoisi, jos tulee mieleen jotain, mitä voisi tehdä vielä paremmin.