Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetäänkö isoa raskausmahaa yleisesti rumana?

Vierailija
11.05.2011 |

Ja jos niin miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen kolmanneksen jättimahat ovat jotenkin kummallisen näköisiä, rumiakin. Puolenvälin vatsakumpu on puolestaan usein varsin herttainen ja symppis.

Vierailija
2/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siis viimeisillään olevien mahat on kummallisen näköisiä, hassuja ja mielenkiintoisia, mutta en mä niitä rumina pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi raskaana.

Pitää olla pieni maha. Muuten on ruma inhottava ryhävalas.

Kaikkien pitää olla niinkuin Victoria B. Korkokengät jalassA JA tyylikäs mammalookki.

Ja pieni maha.

Mutta tärkeintä on se että on pieni maha ja ei turvoksissa.

Jos on iso masu on epänormaali ja huono äiti.

Just, oisitepa nähneet mun masuni:) Olin kuin äitimaa jo 7. kuulla. Ennen synnytystä maha oli kuin puolikas maapallo. :)

Olin ylpeä isosta masusta ja lopputulos myös ihana./3770 g ja 52 cm, vauva:)

Kappas vaan, se iso mahakin katosi sitten pikkuhiljalleen 10:ssä kk. Ja nyt on taas se kaikkien ihannoima pikkumasu .....

Vierailija
4/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua inhottaa tämä ulkonäkökeskeisyys mitä äidit itse valavat.

Prkl kun olisi ihmisillä jotain tärkeimpiä asioita raskaudessa ja vauvoissa ihmeteltäväksi kun sen mahan koko ja muoto!

Vierailija
5/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ajattele että olis ruma, joskus vaan kattelen että onpas todella iso massu!

Itsekin raskaana olen, ja vaikkei iso maha olekaan niin silti olen ihan väsy ja supistelee koko ajan, joten vaihtaisin isompaan jos se veis nämä harmit pois...

Vierailija
6/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sporttinen ja hyvässä, lihaksikkaassa ja suhteellisen vähärasvaisessa kunnossa ennen raskautta, ei se pallomaha viimeisilläänkään näytä mitenkään rumalta. Sehän on oikein kaunis ja luonnollinen näky, iloinen asia.

Se, että jo valmiiksi ylipainoinen levahtaa aidoksi ryhävalaaksi raskauduttuaan, on taas aika inhan näköistä. Heti tulee mieleen millaiset riskit tuossakin raskaudessa on ja että siellä se sokerivauva paisuu...

Vierailija
7/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin monesti että negatiiviseen sävyyn kommentoitiin ku mulla oli muka jotenkin pieni se maha... (ihanku ois epäilty ettei vauva ole terve, kun on noin pieni mahakin...)

Eli ihan sama, sanomista tulee aina kuitenkin.. :D

Vierailija
8/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa niista ylpeita

Vierailija
9/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vauvamasu on ihana.

m44

Vierailija
10/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella ei saa oll amitään muuta isoa kuin rinnat.

Ja tämä on ihan totta. Yrittäkääpä keksiä jotain muuta isoa, jota naisella ihailtaisiin tisiien lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän