Missä työpaikassa ei koskaan kukaan käytä yhtään työaikaa omiin juttuihin?
Onko sellaista työtä ihan oikeasti olemassa? Toki lähes kaikissa töissä on niitä ruuhkapäiviä, jolloin painetaan niska limassa... Monessa duunissa tuntuu silti ainakin välillä olevan aikaa facebookin päivitykseen, omiin puheluihin, juoruiluun, pitkiin lounaisiin, venyneisiin kahvitaukoihin...
Kommentit (88)
työnantajan ajalla. Tietenkään. Kuka tuollaista edes kysyy??? Ja me veronmaksajat olemme noidenkin lastenhoitajien työnantajia, joten minulla on kyllä ihan omistajan oikeus ottaa kantaa moiseen "työntekoon".
Pitääkö hoitajien todella puhua keskenään vain lapsista koko päivä? Etkö itse koskaan puhu työkavereittesi kanssa mistään hekilökohtaisista asioista työpäivän aikana?
Ärsyttää kaikki toimistotyöntekijät, oikeita pullamössötanttoja!!
on 3 - 4 hoitajaa valvomassa ulkoilua. Koko neljän vuoden aikana en ole nähnyt, että heistä edes kaksi puhuisi siellä pihalla, vaan ne hoitajat on eri puolilla pihaa valvomassa leikkejä.
Ja minä haen aina eri aikaan, välillä jo päiväulkoilusta ja ulkoilutan myös koiran siitä päiväkodin pihan ohi, enkä silti ole koskaan nähnyt siellä mitään rupattelua. Saati nyt missään tapauksessa sitä, että kaikki neljä kökkisivät jossakin selät päin lapsia.
Ja minusta tuon päivähoidon pomon pitäisi tajuta, että nyt ei ole oikea hetki olla lojaali tuollaiselle työnteolle.
lue vaikka noita muita ketjuja...
ei todellakaan pysty käyttämään aikaa ylimääräsyyksiin. Vapaapäivätkin menee monesti työhommiin....
ja töissä ollessaan ei todellakaan tee "omia asioita" esim. vastaa mihinkään puheluihin, koska puhelin on kiinni (ellei sitten ole lepoajalla jossain hotellissa).
Onneksi oma työni on sellainen, että voin tarvittaessa lähteä hakemaan lasta hoidosta vaikka kesken päivän.
työnantajan ajalla. Tietenkään. Kuka tuollaista edes kysyy???
Ja me veronmaksajat olemme noidenkin lastenhoitajien työnantajia, joten minulla on kyllä ihan omistajan oikeus ottaa kantaa moiseen "työntekoon".