Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei Tallinnaa lasketa, olin ulkomailla viimeksi neljä vuotta sitten :(

Vierailija
03.05.2011 |

mies on lupaillut koko seurustelun ajan (3 vuotta) että lähdetään yhdessä lomalle, mutta ei. Aina se lähtee jonkun muun kanssa. Viime vuonna kävi kavereiden kanssa Puolassa, Saksassa, Italiassa yms, ja tänäkin vuonna on reppureissaillut muutaman viikon ja just oli perheensä kanssa Espanjassa.

Ja sitten taas sanoo ettei oo rahaa matkustaa mun kanssa kun just tuli jostain! :( Tuntuu että mä oon jotenkin sitä arkea josta se haluu lomalla irrottautua.

Kaverini matkustaa aina miestensä kanssa eli niistä en saa seuraa ja en ole sellanen ihminen joka reissaisi yksin, eli nämä on poissuljettuja vaihtoehtoja.

Kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut Suomen ulkopuolella (jos ei ruotsinristeilyjä lasketa) viimeksi 16 vuotiaana. Nyt ikää kohta 40 ja viimein on matka varattu minulle ja perheelleni Kreikkaan :)

Vierailija
2/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan käynyt Tallinnaa pidemmällä, enkä moneen vuoteen tule vielä pääsemäänkään. :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä olin ulkomailla viimeksi vuonna 1994. Voi kauheus ja surku.

Mutta joo. Itse vetäisin aika ison hernepuskan nenääni jos mies matkustelisi ilman minua. :( Miksi et vain "päätä" että tänä vuonna on teidän yhteisen matkan aika ja muut saa odottaa? Ja jos se ei kelpaa kultsipuppelille, niin itse ainakin rupeisin miettimään missä oikeasti kenkä puristaa. Enkä päästäisi ukkoa helpolla.

Vierailija
4/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustan aina kun vaan mahdollista... Yleensä miehen kanssa, mutta myös parin hyvän ystävän kanssa tai sitten yksin. Mutta kyllä kuulostaa (anteeksi vaan) todella pateettiselta, että sä istut ja odotat, että jos vaikka joku kaunis päivä se mies lähtisi sun kanssa jonnekin... Ja ei kun taas menikin kavereiden kanssa ja sä jatkat odottelua. Ryhdistäydy hyvä nainen! Mikä ihmeen "kohtalo" tuo muka on? Itse sä voit päättää minne matkustat, koska ja kenen kanssa. Ei sillä ole kohtalon kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
5/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en oo kohtalontoveri, ja sua tuskin lohduttaisi vaikka olisinkin, koska selkeästikkään et ole nro 1 miehelles. Ja ennenkun kukaan alkaa inisemään, ei, kyse ei ole vaan jostain matkasta. Missä on kunnioitus, luottamus ja halu viettää aikaa yhdessä?

Meillä reissataan sekä yhdessä, että erikseen, mutta en kyllä ikinä lähtisi kaverin/sukulaisen kanssa paikkaan, johon tiedän miehenikin haluavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan