Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, paljon matkustavat kosmetiikan mukaan otosta.

Vierailija
03.05.2011 |

Luin Finnairin sivulta, että yksittäinen nestepullo saa olla 100 ml ja kaikki nesteet yhteensä pitää mahtua litran pussukkaan. Mutta mites on hiuslakan tai muotovaahdon kanssa? Lasketaanko ne nesteeksi? Minulla on vaan normikokoiset pullot ja huomenna pitäisi lähteä reissuun enkä yhtään muista miten viimeksi toimin. Finnairin sivuiltakaan ei löydy suoraa vastausta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi säännöt koskee käsimatkatavaroita. Sinne en ota mitään ( ellei nenäsuihketta korkeintaan)

Vierailija
2/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsäriin vaan kaikki tarpeellisimmat.normikoko muotovaahto ei mene turvasta läpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osta lakat ja muotovaahdot paikan päältä?

Vierailija
4/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustan lähinnä lyhyitä työmatkoja ja pyrin aina ottamaan pelkän käsimatkatavaran mukaan. Pääsee nopeasti kotiin kentältä ilman matkatavaran odotusta. Hiusgeelin laitan johinkin 20 ml purnukkaan, joka menee minigrip-pussiin. Muita nesteitä vain pakolliset, kuten dödö, hajuvesi, kosteusvoide ym.

Olen muuten monen työkaverini mielestä ilmiömäinen pakkaaja! Suosittelen tarkkaa harkintaa! Kokemus auttaa!

Vierailija
5/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lasketa nesteeksi.

Hammastahnan olen ostanut matkakoossa.

Lempihajuveden olen laittanut sellaiseen pieneen suihkepulloon. Muotoiluvaahto ja hiuslakka tosiaan minikoossa. Shampoo ja hoitoaine kokeilupakkauksissa.

Näin siis kun olen matkustanut pelkän käsimatkatavaran kanssa.

Vierailija
6/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan hoksannut ja muistanut, että saahan sinne ruumaan menevään laukkuun laittaa normipullot. Otan siis vain välttämättömät pikkupurnukat mukaan käsimatkatavaraksi.