Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vihreä Käsi -kirppiksestä Espoossa?

Vierailija
03.05.2011 |

Kiertääkö tavara hyvin? ainakin edullinen pöytävuokra.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin siellä kerran, suurin osa tavaroista tuli takaisin, vähän sentään jäin voitolle. Menettelee jos haluaa vain päästä tavaroista eroon, mutta kaikesta ei siis pääse eroon :) Vertaan vain Akseliin, josta saa ihan hyvän voitonkin. Mutta paikkana kyllä oikein mukava.

Vierailija
2/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytöjä. Kyllä siellä aina jonkin verran porukkaa tuntuu olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"valitettavasti" Akseli taitaa olla ainoa kirppa, jossa saa ihan kunnolla voittoa. Valitettavaa siis siksi, että pöytävuokra on suht korkea, saahan sen tietty silmänräpäyksessä takaisin.

Olen kahdella muulla espoolaisella kirpalla ollut myymässä ja tuotto ei ole ollut lähelläkään sitä, mitä Akselista sain. Tästä Vihreästä Kädestä en ollut edes kuullut, pitää käydä kyllä katsomassa paikka!

Vierailija
4/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä käsi on kyllä hyvä kirppis ostajille mutta myyjänä ei valitettevasti tule niin palijon voittoa. Olen löytänyt vaikka mitä aarteita sieltä :)

Vierailija
5/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut hyväkuntoisia lastenvaateita todella edullisesti vihreästä kädestä.

Vierailija
6/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä se kirpputori joka on kauklahdessa valintataloa vastapäätä?

Vierailija
7/7 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein Vihreässä Kädessä ostoksilla ja myyjänä olen ollut kerran. Voittoa tuli myynnistä oikein hyvin - tavara menee kyllä, jos hinnat on kohdillaan. Aina kun olen siellä käynyt, on ollut useampi muu asiakas, viikonloppuisin jopa tunkua. :)

Useaa muuta kirppistä huomattavasti siistimpi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan