Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivä sunnuntaina,miten aiotte juhlia?

Vierailija
03.05.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei varmasti juhlita mitenkään.

Vierailija
2/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten vappuna, pääsiäisenä ja jouluna...

Kahtena edellisvuonna olen ollut kissanäyttelymatkalla Tallinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saan lapsen valmistavan lahjan&kortin. Sitten lähdenkin töihin.

Vierailija
4/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset suunnittelee juhlat :)

Vierailija
5/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkua koko päivän! lapsi isällään, ja sinkku kun olen niin hälläväliä koko päivä.

Vierailija
6/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olen sairaalassa kun toisen lapsen laskettu aika sinä päivänä,mut en ny liikoja sen varaan laske :) Ois kiva jos mies jotenkin muistais,kun esikoinen 2v. ei semmoisesta päivästä vielä ymmärrä.

Vierailija
7/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan viettänyt ko päivää. Lapset tuovat koulusta jotain jos ovat tehneet ja siinä se. Ei kakkuja tai muitakaan lahjoja. Mies suunnitteli jotain, mutta pyysin unohtamaan suunnitelmansa. Äitien päivä on joka päivä enkä halua yhden hölynpölypäivän takia erikoisuuksia tehdä.

Vierailija
8/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ja mies tuovat aamiaisen ja itsetehdyt kortit ja lahjat sänkyyn. Köllötellään pitkään rauhassa sängyllä ja syödään herkkuja.

Kun on herätty kunnolla, lähdetään ajamaan 200 km päähän tervehtimään omia isoäitejäni, jonne oma äitini tulee myös.

Anoppini käydään tervehtimässä tuossa naapurissa jo lauantaina.

Vierailija
9/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aio osallistua juhlavalmisteluihin, aikaisemmin on ollut lapsen tekemä kortti ja isänsä kanssa on käynyt ostamassa lahjan ja isä on kokkaillut lapsen kanssa aamupalan ja muut ateriat. Ollaan ulkoiltu ja otettu rennosti, kuten muutkin sunnuntait, äitienpäivä ei ole mikään iso juttu minulle.

Vierailija
10/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen sunnuntai meille.

Vierailija
11/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä.

En saa edes aamukahvia vuoteeseen, sillä lähden jo ennen kukonlaulua, enkä todellakaan odota perheenjäsenten heräävän silloin ennen minua.

Päivällä kipaisen kotona syömässä ja sitten taas takaisin töihin illaksi. Ehkä siinä päivällä saan sitten palasen jotain valmiskaakkua ja ne pakolliset koulussa askarrellut lahjukset.

Yks hailee, turha päivä.

Vierailija
12/12 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvarhaisesta yömyöhään.

En tosiaankaan haluaisi olla mutta sattui oma vuoro eikä halukkaita vuoronvaihtajia tietenkään ilmaantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi