Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverisynttäreille kutsuttujen lasten vanhemmille!

Vierailija
03.05.2011 |

Jos kutsukortissa lukee että vastausta odotetaan xx.xx. mennessä pääseekö lapis synttäreille, niin miten se voi olla niin vaikeeta? Meillä lapsen kaverisynttärit muutaman päivän päästä ja vain pari vastannut, ärsyttää kun en tiedä tulevatko loput vai eivät, jo olis kiva tarjoilujen puolesta tietää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan menkein samantien jos lapselleni tulee tälläinen vastauspyynnöllä varustettu kutsu. Tuntuu että synttärit ovat nykyään melkein aina jossain HopLopissa tai vastaavassa, joten niiden menijöiden määrä täytyy sinne varmaan etukäteen ilmoittaa, tai sitten maksaa tyhjästä.

Vierailija
2/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että viikonloppuina on muutakin ohjelmaa ja yhteensovittaminen ei ole aina niin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pidin ekaa kertaa ekaluokkalaiselleni synttärikemut ja pistin kutsuun selkeästi, että tulostakin pitää ilmoittaa, ei vaan pois jäämisestä...

No, itse sitten juuri opin, että voi ihan puhtaasti vaan unohtaa.

Mun nykyisin tokaluokkalainen poika näytti nopeasti mulle erään kaverinsa synttärikutsua joskus tässä keväällä, olin juuri tekemässä kiireisenä jotain hommaa joten en ehtinyt käestää asiaan sen enempää vaan mietin että myöhemmin täytyy katsoa kutsu tarkemmin.

Niin siinä sitten kävi, että kaiken tohinan keskellä koko homma ja jopa synttärit unohtuivat. Poikani oli seuraavana päivänä synttäreiden jälkeen tosi nyreissään, kun kaverit puhuivat synttäreistä ja hän ei edes ollut niillä kun mä en muistanut koko juttua.

Ja mua hävetti itseäni, että unohdin tyystin vastata että tullaanko meiltä vai ei. Mutta oli ihan puhdas unohdus!

Tässä kun elää ruuhkavuosiaan ja tuntuu että aina on sata asiaa tekemättä ja toiset sata muistettavana ja kiirettä piisaa, niin joskus jotain vaan pääsee unohtumaan...

Vierailija
4/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain esteestä ilmoitetaan, muuten oletetaan että on tulossa.

Vierailija
5/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain esteestä ilmoitetaan, muuten oletetaan että on tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän