Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista apua imetykseen!!

Vierailija
11.05.2011 |

Reilu 4kk on imetys sujunut hyvin, nyt sitte ongelmia. Eli toinen nänni menee tukkoon :( Siihen tulee valkonen kova pahkura ja imetys+pumppaus sattuu sairaasti. Millä sen saa auki?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammasta eri tiehyestä, joten en usko, että kyse on tukkoon menemisestä? Olisiko joku tulehdus? Mulla myös imettäessä usein meni nännit päästä han valkosiksi ja olivat kipeät, mutta ei niin pahasti, että olisi imetystä haitannut.

Vierailija
2/4 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitolaituri.imetys.fi

Minusta siellä on useampikin kirjoittanut joskus samasta ongelmasta. Mulla meni joskus yksittäisiä tiehyitä tukkoon, niiden päähän tuli ns. piimäkokkare (pieni valkoinen piste nännissä) ja sain sen poistettua puristelemalla rintaa siitä kohdasta (ikään kuin olisin lypsänyt sen tiehyen kohdasta) ja pyyhkeen kulmalla varovaisesti hieroen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/4 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihku tai rinnan upottaminen lämpimään veteen (jos anatomia antaa myöten) saattavat auttaa.

Keväinen sää ja ohuet vaatteet altistavat rinnat vedolle, minulle tuli tukkeumia ja rintatulehduksia keväällä ja kesällä jatkuvasti. Kääri vaikka villainen huivi t-paidan alle rintojen kohdalle ja pidä ne lämpiminä hlteestäkin huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi