Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka ovat aivan lautoja

Vierailija
02.05.2011 |

Taitaa olla inhottavaa kun ei ole rintoja, mutta ihmettelen että miksi pitää käytää sitten rintaliivejä? Ei niitä tarvita, jos on vain kaksi marjaa paidan sisällä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjansa ovat kuin vaaleanpunaiset vadelmat. Ah... t. mies

Vierailija
2/9 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta - kas kummaa - liiviliikkeessä asioidessani myyjä mittausten perusteella sanoi minulla olevan kuppikoko 70B tai 65C. Ja hyvin kyllä sopivat. Suosittelen kaikille, jotka luulevat ettei riittävän pieniä rintsikoita olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti, jotenkin huvittavan läpinäkyvän naiivin provosoiva yritelmä. Taitaa olla inhottavaa, tai sitten ei. Minusta pienet ovat kauniimmat kuin isot, vaikkei omanikaan mitkään lollerot ole, perus-C:t.

Hesus sentään.

Vierailija
4/9 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä käytäkään. Kummasti vaan miehesi silmät naulituvat niihin marjoihini kun tulen kesällä teitä vastaan pienessä kireässä topissa :D

Vierailija
5/9 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimittäin tuttu kutsumanimi yläasteajoilta. Kuppikokoni on A75. Ja tyytyväinen olen, koska rinnoilla ei oikeasti ole minulle mitään merkitystä. Kätevämmät tällaiset pikkuiset rusinat on etenkin liikunnallisen elämäntyylini vuoksi. Ja muutenkin näytän hoikalta ja hyväkuntoiselta.

Vierailija
6/9 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvikaan. Liivit aiheuttavat syöpää, ja rintojen roikkumista. Ainoa syy vois olla, ettei nännit näy paidan läpi. Vaan enpä silti omista liivejä.

t: melkein b-kuppi

Vierailija
7/9 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sun ongelma nyt on? Onko miehesi kova tuijottamaan tissejä? Vai ovatko omasi roipahtaneet etkä saa niitä pysymään liiveissä?

Vai, kiihottuisitko jos näkisit liivittömiä tissejä enemmän?

Vierailija
8/9 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tosi pienirintainen, ennen lapsia liivien koko kai lähinnä AA. Tämän jälkeen olen imettänyt kolme lasta noin vuoden ikään, joten rintoja minulla ei käytännössä ole ollenkaan. En ole koskaan osannut edes kaivata isompia rintoja (mieheni toki varmasti on!) Ja kyllä, ole lähes aina ilman liivejä, ainoastaan jos pitää ns. pukeutua puen rintaliivi, jotta olisin edes vähän "ryhdikkäämpi". Olen täysin lauta, mutta tietyllä tavalla ylpeäkin siitä. Eipähän ole ainakaan ylimääräistä turhaa rasvakerrosta!

Vierailija
9/9 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjansa ovat kuin vaaleanpunaiset vadelmat. Ah...

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä