Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Junteilla on tila-auto!

Vierailija
27.10.2005 |

Halutaan näyttää muille ja pönkittää itsetuntoa. Etenkin duunarimehet ovat viehtyneitä niihin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin voisin kuskata koko sukua ympäri suomea ;)

Mahtuisivat loputkin kyytiin. Mutta taas kaupunkiajossa se ei olisi kätevä, joten tila-auto on se sopiva vaihtoehto siltä väliltä ;)

t. se joka toisinaan kuskaa sukuaan

Vierailija
22/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi knenkään jäädä rannalle ruikuttamaan :DD

Tai sitten sellanen mini bussi. Koulutaksin kokonen ;)

Vierailija:

Vierailija:

niin voisin kuskata koko sukua ympäri suomea ;)

Mahtuisivat loputkin kyytiin. Mutta taas kaupunkiajossa se ei olisi kätevä, joten tila-auto on se sopiva vaihtoehto siltä väliltä ;)

t. se joka toisinaan kuskaa sukuaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole tarvittavaa ajokorttiakaan siihen.

Mutta palataksemme ihan asiaan, leikki sikseen, ei sitä _koko_ sukua tartte mukaan, ne 7 paikkaa autossamme ovat ihan sopivasti :)

Vierailija
24/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon rattaat?

Vierailija
25/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilölista siitä, että kuka onnellinen pääsee linkulla vaikkapa ruokakauppaan, perheen muiden viiden hlön kurvaillessa " juntittomammalla" nooooormaalilla henkilöautolla. Hih:-)

Harmi vaan, kun olen niin tykästynyt tuohon " junttiimme" :-D Enpä taida siltikään päästää noin loistavaa menopeliä käsistäni. Sitäpaitsi kaksin aina kaunihimpi, ei tarvitse mun silloin olla ainut juntti tässä huushollisissa:-D

Vierailija
26/27 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen mielelläni juntti!

Ostakaa te fiksut ja filmaattiset vaan oikein kunnon sportti BMW, vaikka pentuja riittäiskin, pääasiahan on, että näyttää hyvälle;)!!!!! Ai, niin täytyy, muuten kaikki juntit olla ihan helevetin tyhjätaskuja, kun ne juntti tila-autot, kun ovatkin niin pirun halpoja!

Vierailija
27/27 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää varottaa, sillä olemme vain 3 henkinen perhe! Tosin poika pelaa kiekkoa ja olisihan se mukava, ettei niitä varustekasseja tarvisi ahtaa pieneen peräluukkuun (usein meidän kyydillä kulkee pari muutakin joukkuekaveria, eihän niitä toki olisi pakko kyyditä, mutta eivätpä muuten varmaan harrastaan pääsisikään).

Toiseksi laskettelemme todella paljon ja käymmekin ainakin kahdesti vuodessa pohjoisessa. Kylläpä vaan on mukavampi matkustaa, kun ei tarvi olla " kuin sillit suolassa" .