Onko klassinen Burberryn trenssi täysin nolo ja alaluokkainen vaate?
Tekisi mieli ostaa perustrenssi: vaalean beige, kaksirivinen napitus ja vyö. Pituus polven yläpuolelle. Burberryllä näitä olisi tarjolla, mutta vähän hirvittää että pidetäänkö sitä edelleen ihan junttien takkina? Kyseisessä mallissa ruutukuviota on ainoastaan kauluksen alla, joten se ei näy ellei sitten halua kaulusta kääntää ylös. Hintaa takilla on 650€.
Kommentit (58)
Omasta mielestäni tuo vaan on kovin väritön ja tylsä. Mutta on se sellainen turvallinen valinta, ei erotu, ei herätä huomiota, ei herätä mitään mielikuvia.
Omasta mielestäni tuo vaan on kovin väritön ja tylsä. Mutta on se sellainen turvallinen valinta, ei erotu, ei herätä huomiota, ei herätä mitään mielikuvia.
näyttää hillityn tyylikkäältä, en räikeältä ja huomiota herättävältä. Kutsutaan sitä nyt vaikka tylsäksi.
näyttää hillityn tyylikkäältä, en räikeältä ja huomiota herättävältä. Kutsutaan sitä nyt vaikka tylsäksi.
Omasta mielestäni tuo ei ollut yhtään sen tyylikkäämpi kuin joku Prisman beige takki. Mutta oma tyylini onkin vähän erilainen - jo lähtien siitä, etten ole mieltynyt beigeen tai sen lähiväreihin.
Se on ajaton ja aina tyylikäs. Ei sen ole tarkoituskaan olla mikään repäisevä tai mieleenpainuva, sellaiset poistuvat muodista pikaisesti. Tosin nyt tänä keväänä noita trenssejäkin näytetään tunkevan joka tuutista, mutta ne ovat kyllä tyylikkäitä vielä tämän villityksen jälkeenkin :)
Näyttää lähinnä Seppälän takilta, ihan perustrenssi. Jos ei tiedä sen olevan Burberry. En ikinä maksaisi pelkästä merkistä yli 600e tuonnäköisenä takkina.
Edullisemminkin saa tyylikkäitä ja Burberryä laadukkaampia trenssejä, mutta jos on merkkisnobi niin oma valintahan se on.
<a href="http://burberryltd.scene7.com/is/image/Burberryltd/81dd925071c6ddca93b8…?" alt="http://burberryltd.scene7.com/is/image/Burberryltd/81dd925071c6ddca93b8…?">http://burberryltd.scene7.com/is/image/Burberryltd/81dd925071c6ddca93b8…$
Ai että kun tekis mieli ostaa! Sanokaa nyt, meneekö tuo seuraavat 20 vuotta?
ap
Näyttää lähinnä Seppälän takilta, ihan perustrenssi. Jos ei tiedä sen olevan Burberry. En ikinä maksaisi pelkästä merkistä yli 600e tuonnäköisenä takkina.
Edullisemminkin saa tyylikkäitä ja Burberryä laadukkaampia trenssejä, mutta jos on merkkisnobi niin oma valintahan se on.
Ja perustrenssiähän minä tässä olen hakemassakin. Trendipellet saavat puolestani ostaa uuden takin vaikka joka kevät, minun tarkoitukseni on löytää kerralla ajaton klassikko. Ja kyllä, minussa on merkkisnobin vikaa ja siksi haluankin ostaa juuri sen merkkisen mitä mieli tekee, ettei tarvitse ensin ostaa ns. ihan kivaa edullista korvaavaa tuotetta ja sen jälkeen todeta, että hitsi haluan kuitenkin sen "aidon ja alkuperäisen".
ap
eli on ajaton malli joka ei koskaan ole silmiinpistävästi muodissa tai poissa muodista, vaan jota voi käyttää niin kauan kuin kangas kestää. Jos ei tuosta mallista tykkää niin se on kunkin oma asia, mikään vaate ei ole kaikkia varten. Mutta kyllä tuo on varsin neutraali klassikko, eikä myöskään huuda mitään merkkiä sellaisella tavalla että se häiritsisi kanssaihmisiä. Kuten joku sanoi, ihan samanlaisia mallejahan on kaikki seppälät täynnä (ympäri maailman) - malli on klassikko.
Jos ap saa nautintoa siitä merkistä niin ei se ole keneltäkään pois. Sitä mä vin ihmettelen että saako sitä nautintoa oikeasti, jos tosiaan pitää av:lla käydä kyselemässä että onko tuo takki noloa merkkiä. Mahtaisiko siitä epämääräisestä nolouden pelosta päästä oikeasti eroon, jos merkin statusarvo on ap:lle noin olennainen valintatekijä? Koska onhan se totta että joidenkin ihmisten mielestä Burberry on nolo merkki. Jos siitä välittää niin ehkä olisi parempi ostaa jotain toista, pienemmille piireille tuttua merkkiä josta jokaisella ei ole mielipidettä.
Todennäköisesti sitä voi käyttää vuosia ellei vuosikymmeniä.
Mulla on nyt 6 vuotta vanha Burberryn beige takki, joka on edelleen kuin uusi. Mallini on tosin eri ja se on hupullinen versio. Ulospäin ei minunkaan takista suoraan näe, että se on Burberry. Sitä osataessani mietin aivan samoja asioita eli en tykkää todellakaan joka vuosi etsiä uutta takkia. Ja olen ollut todella tyytyväinen valintaani. Ja en mieti mitä muut ajattelevat. Ehkä olen sitten "tylsä" ;).
käyttävät vain rikkaat, jotka ajattelevat, että on pakko näyttää kalliilta ja kaupungistuneet maalaiset, jotka on lapsuudessaan hävenneet tavisvaatteitaan. Tuttavapiirissä on juuri tällainen maalta tullut nousukas, joka ei meinaa housuissaan pysyä, kun on päässyt varakkaisiin naimisiin, ja nyt pitää näyttää hienolta. Mutta moukkamainen käytöshän se maalaistollon paljastaa, vaikka ois mitä ruutua päällä.
Mikä pakko ostaa just burberry, jos kauluksen ruutukuvio mietityttää?
http://www.huuto.net/kohteet/burberryn-tummansininen-trenssi-koko-38/17…
Vai pitääkö olla uusi?
UskomAtonta mitä te mietite miten klassikko teellä voi olla nolo! Typerintä mitä olen lukenut pitkään aikaan!
Kaikki, mikä on liian räikeästi burberryn kuviolla kuvioitu on noloa :), mutta tuo trenssi tosiaan kuulostaa kivalta.
Burberryllä on nyt muutenkin mukavasti tullut vaatetta, jossa tuota ruutukuvioa ei kovasti käytetä. Tekivät brändinsä kannalta virheen tuodessaan myyntiin esim. ruutukuvioiset lippikset, joita britti-chavit (http://en.wikipedia.org/wiki/Chav) ryhtyivät suosimaan. Ovat kovasti saaneet tehdä töitä tuon jälkeen brändinsä imagon parantamiseksi.
Burberry on mulla samassa listassa mm. Louis Vuittonin kanssa: en osta :), ovat liian noloja. Ainakin toistaiseksi. (Mulla on lapsena ollut Burberryltä mm. klassisia nättejä mekkoja, isoäitini tykkäsi Burberrystä. Mutta sitten siitä tuli tosiaan mauton ja nolo merkki sittemmin ;-)...)
Ja ihan mahtava on! Nyt vain hiekkalaatikon reunalle istumaan tämä upea takki päällä. Eat your hearts out.
ap
ei oo, klassikko mikä menee loppuiän nimim. 720 € hermes-vyö
Että jos nyt panostaisi kunnon kevät/syksy -takkiin, niin ei sitten tarvitsisi ainakaan seuraavaan 20 vuoteen miettiä uutta. Ekologista ja mielestäni myös taloudellista!ap
Yritän itsekin päästä kauheasta kulutuskierteestä eroon ja juuri näin se toimisi varmasti parhaiten: ostamalla laadukkaita (ja usein melko kalliita), kulutuksen kestäviä vaatteita.
Ne ovat laadukkaita klassikoita. Jos väittää Burberryn ruutukuosia noloksi, on se sama, kuin väittäisi Fiskarssin oransseja saksia noloiksi.
Itselläni on muutama vuosi sitten ostettu musta Burberryn trenssi ja sehän on vallan ihana ja kiva takki.
Laadukas materiaali ja kivan näköinen päällä.
Siinäkin vain kauluksen sisällä ruutukuosia ja täytyy sanoa, että yksiainut henkilö (jolla itsellään samantyyppinen takki), kysyi onko tämä Burberry?
Mutta aika moni on kommentoinut, että ihana takki, kenen malli se on?
tosiaankaan edes näy, jos siitä olet huolissasi.