Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin taas unta exästä

Vierailija
02.05.2011 |

Nyt oltiin sängyssä. Tosi usein näen hänestä unta. Välillä ollaan kavereina yhdessä, välillä hän vaan tekee jotain omiaan ja välillä ollaan sängyssä.

Olenkohan alitajuisesti vielä ihastunut/rakastunut häneen?

Emme edes seurustelleet pitkään. Olin kyllä todella ihastunut häneen, mutta suhteemme jäi jotenkin pinnalliseksi. Emme edes ehtineet kunnolla tutustua. Hän on silti se poikaystävä nuoruudesta jota eniten ajattelen.

Inhottavaa. Kun nyt kuitenkin olen avoliitossa lasteni isän kanssa jota oikeasti rakastan. Tuntuu tylsältä edes miettiä tälläsiä. Jos mies kertoisi samanlaista omasta exästä, olisin todella mustasukkainen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen usein unta lasteni isästä vaikka olemme eronneet riitaistasti enkä todellakaan halua häntä takaisin.

Olen myös miettinyt, että rakastaako alitajuntani häntä edelleen? Voiko niin olla? Että olisi sellainen itselleen tarkoitettu mies vaikka emme sitä nyt näköjään itse tajunneet :)

Vierailija
2/2 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana. Alkuun ne oli sellaisesta exästä, jota itse satutin ja homma päättyi tosi huonosti. stten jostain luin, että unet existä on yleisiä etenkin silloin, kun liikkuu omassa elämässä eteenpäin ja tavallaan unissa käsittelee omaa menneisyyttään.

No ajattelin, että asia pitää käsitellä ja sitten ne unet loppuvat. Sain asian selvitettyä, niin sitten aloin näkemään unia exästä, jota siis melkein vihaan ja kohteli mua ihan p*skasti suoraan sanoen. No en hirveästi asiaa viitsinyt käsitellä ja nytkin vielä näen välillä hänestä unia. Mutta siis etenkin raskausaikoina (3.kertaa) olen noita unia nähnyt.

Hassua on, että siitä elämän suuresta rakkaudesta nuoruudessa en ole unia nähnyt. Ja se on noista kolmesta ex-suhteesta ainut, jota todella surin ja käsittelin, kunnes olin päässyt asian yli. Nuo kaksi muuta olivat sitten sellaista säätöä, että ovat kai jääneet johonkin alitajuntaan pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme