Ideoita open lahjaan 30-40e saa maksaa
alakoulu päättyy ja opettaja on tehnyt mielettömän työn erityslapsemme kanssa,haluaisin jotain henkilökohtaista antaa,pentikistä jotain vai mitä sitä keksisi muutakuin sen ruusun?
Kommentit (12)
monesti vaan pentikistä löytää sellaisia ajattomia juttuja ja kuitenkin laadukasta
ap
opetan itse erityislapsia ja usein juuri koulun loppuessa vanhemmat muistavat. Totuus, on, että tavaraa tulee vuosien myötä paljon. Jos aijot todellakin muistaa opettajaa noin kalliilla lahjalla, niin hieronta tai jalkahoito voisi olla hieno juttu. Tämä homma kun on välillä aika fyysistäkin. Itse olen ilahtunut eniten saadessani taimia puutarhaani. Minulla on muutama monivuotinen kasvi, joista muistan oppilaita lämmöllä.
Onko lapsen opetuksessa ollut mukana myös avustaja.
Olisi varmasti kiva jos muistaisit häntäkin jotenkin.
Itse opettajana on kurjaa kun pöytäni on täynnä lahjoja ja kukkia. Avustajaa useat vanhemmat ei huomio mitenkään vaikka onkin tärkeä osa lapsen koulunkäyntiä.
ja tiedä tasan tarkkaan, mistä hän tykkää, niin mikä tahansa Pentik, jalkahoito tai kukka tai kasvi on silloin hyvä lahja.
Ne ovat yleisiä lahjoja ja jos et kerran tunne ihmistä kunnolla, et voi ikinä tietää, mikä juuri hänestä olisi se paras juttu. Joku sanoo, että ottaisin mieluiten jalkahoidon, joku taas ei millään halua sellaiseen hoitoon vaan haluaa ehdottomasti kasvin pihalle.
Tärkeintähän on, että muistamalla osoitat, että arvostat hänen työtään.
Lahjakortin on myös tosi ok, kun on kerran ihan hyvästä summastakin kyse.
samaten 2 muuta opettajaa ja rehtoria.
Voisin ostaa kasvin,mutten tiedä asuuko ope niin,että sitä voi minnekkään istuttaa,ehkä se jalkahoito olisi hyvä,toki missä ope asuu,ei ole järkevää ostaa hoitoa espooseen (missä koulu) jos hän asuu vaikka sipoossa tai lohjalla
ap
se Pentik on ihan hyvä vaihtoehto.
haluatte muistaa erityisesti lapsenne opettajaa. Pentikistä löytyy monia kauniita juttuja, esim. kesäisiä pöytäliinoja tai jotain muuta kesälomaan liittyvää.
Itse olemme kierrättäneet opettajalle ja muillekin 'velvollisuus muistettaville' itse saamiamme lahjoja. Esim. mukipakkauksia, myös kuohuviiniä, koriste-esineitä..
lahjakortti? Itse sain FlamingoSpahan, sinne aikuisten puolelle lahjakortin ja tykkäsin paljon :) Espoosta ei taita matkaa Vantaalle paljon. Muistaakseni maksaa noin 35 e.
ei ilahtuisi yhtään Pentik-lahjasta. mä pelaisin varman päälle ja hommaisin lahjakortin johonkin isompaan tavarataloon, jolloin ope voi hankkia jotain mikä oikeesti miellyttää. tai sit just jalkahoitoon, ravintolaan tms.
vai tiedätkö, että ope tykkää jostain tietystä sarjasta esim. Pentikiltä, ja hänellä ei ole sitä ennestään?