Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävästä kaveriksi

Vierailija
02.05.2011 |

Pystyttekö te siihen? Siis kaveruuteen ystävyyden jälkeen.

Pitkäaikainen hyvä ystäväni, tai ihminen jota olen pitänyt sellaisena, ei halua enää olla ystäväni. Kaveri tai tuttu kylläkin.

Olenko outo kun se on minusta todella vaikeaa. Jos on kerran päästänyt ystävättärensä läheiseksi ihmiseksi, kauan sitten, on hän automaattisesti minulle läheinen. Se että olisi enää hyvän päivän kaveri, ei tunnu mahdolliselta, se tuntuu pahalta.

Tarkoitan tällaista tuttavuutta että kävisin edelleen hänen järjestämillään kutsuilla/juhlissa, ja kävisimme kerran vuodessa elokuvissa ja kahvilla. Tämä on sen tason ystävyyttä jota hän ilmeisesti haluaa.

Tällainen tuttavuus jonkun muun kanssa on ihan ok. Entisen läheisen ystävän kanssa siitä tulisi vain - no, paha mieli.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki voi taas muuttua myöhemmin kun/jos ystäväsikin saa lapsia esim. Moniin ystävyyssuhteisiin kuuluu tuo että välillä ollaan läheisempiä ja välillä etäisempiä.

että minulla OLI todella hyvä ystävä niinä parhaina nuoruusvuosina, oltiin ihan samanlaiset, sieluntoverit. Mutta sitten kaikki muuttui kun sain lapsia, ja muutin toiseen kaupunkiin. Yhteydenpito jäi pelkkiin tapaamisiin n. 1-2 krt vuodessa ja nyt fb-mesettelyyn silloin tällöin (2krt/vuosi). Minua surettaa ihan hirveästi että emme ole enää ystäviä, luokittelen meidät mieluummin kavereiksi. Ystävänpäivä-ym. kortit lähetetään puolin ja toisin.. Mutta ei siitä mitään tuu, olen miettinyt että olisko vain paras luovuttaa ja jättää kortit lähettämättä ja lopettaa muukin yhteydenpito. (Minä olen aina se, joka ehdottaa tapaamista, tai ottaa yhteyttä muuten) ..raastavaa tämä on..:*(

Vierailija
22/23 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät pyydä mihinkään. Kerran vuodessa on jo traditiona ollut kokoontua vanhalla ystäväporukalla yhteen. Minulle ilmoittavat n. viikkoa ennen, vaikka ollut tiedossa jo pitkään. Olen siis n. 10 hengen porukasta ainoa joka käy töissä ja harvemmin enää onnistuu vuoronvaihto siinä vaiheessa. Yhden kerran olen päässyt tapaamiseen. :( Anteeksi valitus, mutta tunnen itseni kovin yksinäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ystävyys ei lopu. Tai muuten se ei ollut koskaan tosiystävyyttä.

ELi, jos lohduttaa, niin ainakaan et oikeasti hyvää ystävää menettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä