Mitä hemmettiä tämän huuto.net - myyjän päässä liikkuu? :D
Alkoi oikein naurattaa. Myin noin kuukausi sitten vaatepaketin jossa oli siistejä ja uusiakin nuorten naisten vaatteita. Paketti meni hyvin kaupaksi ja ostaja vaikutti ihan asialliselta, kiitteli vielä kun sain niin paljon kivoja vaatteita :)
Noh, selailin äsken itse uutta mekkoa etsiessä huutonettiä ja törmäsin tuttuun kohteeseen; mekkoon jonka olin itse myynyt tuossa vaatepaketissa! Ei kai siinä mitään, ajattelin ensin, mutta kohteen avattuani tuli pieni huvitus; Ihan tavallinen H&M mekko olikin ilmoituksessa muuttunut "Pariisin tuliaiseksi" ja hintapyytö oli kaksikertainen kuin itse maksoin uutena kaupassa! :D oli vissiin leikellyt laput irti ja keksinyt hienon tarinan.
Tutkin muutkin kohteet, siellä oli yli puolet tuosta vaatepaketistani myynnissä aivan sairailla hinnoilla. Kuvaukset oli ihan vääristelty; kuivausrummun tekemät reiät olivat muuttuneet "kissanpennun raapimiksi" (WTF :D) ja monta kertaa käyttämäni vaatteet olivat "ihan uudet, vain lappu leikattu irti". Jätti myös mainisematta kaikista pienistä rei'istä yms, joista minä kerroin rehellisesti ilmoituksissa.
Onkohan tämä yleistäkin? :D
Kommentit (6)
ylipäätään myy mitään reikäisiä lumppuja? Ekaa tai toistakaan kertaa?
tuon mekon kohdalle voit laittaa myyjälle viestin, että kyseessä on ilmiselvästi mekko, jonka sinä myit hänelle vaatepaketissa, ja silloin se oli uusi H&M:n mekko, nyt sitten pariisin tuliainen?
Voit laittaa huutonetin ylläpidolle viestin ja kertoa tästä, ja pyytää että huutonet ilmoitaisi myyjälle että tämä toimii vastoin huutonetin sääntöjä .
PS. miten kuivausrummussa tulee vaatteisiin reikiä?
Joopajoo :D nämä "kamalat" reiäthän olivat siis semmoisia joita just joihinkin H&M, Gina yms. vaatteisiin tulee muutaman pesun jälkeen lähinnä saumoihin, eli helposti saa korjattua. Itse en vain viitsinyt. Myyjänä kuitenkin kerroin niistä rehellisesti.
Ja kaupaksi ovat kyllä kaikki vaatteeni menneet näistä hirvittävistä rei'istä huolimatta, eli itse en näe asiassa ongelmaa ;)
- ap
että mistä Pariisista se mekko on ostettu, kun sä olet nähnyt Henkkamaukassa samanlaisia.
onhan Pariisissakin H&M, saa siellä käydä tuliaisostoksilla.
Olen kuullut, että just vaatepaketteja ostetaan tuossa mielessä, että sitten kalliimmalla eteenpäin yksittäin?
Itse kun olen omia lasten vaatteita pakettina myynyt en välitä tippaakaan siitä mitä niillä tehdään, kunhan itse niistä eroon pääsen itselleni passelilla hinnalla.
Jos joku jaksaa nähdä vaivaa erikseen rättejäni laitella myyntiin, niin siitä vaan, pyytäköön vaikka miljoona euroa per riepu.
Voisin kuvitella, että tuon tyyppisillä hlöillä on palautteissa häikkää? Onhan tuo sellaista pikkuhuijarityyppistä toimintaa moraalisesti, mutta minua se ei häiritse. Luulisi jäävän kiinni, jos Henkanjamaukan tuote muuttuu putiikkivaatteeksi. Ja onhan Pariisissakin h&m, että silleen.