Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä siivooja kutakuin maksaa per kerta? Hki.

Vierailija
02.05.2011 |

Olen tällä hetkellä aika väsynyt, kun kaksi alle 2v lasta ja nuorempi herättelee ja vanhemmalla koko ajan korvatulehduksia. Pohdin siivoojan palkkaamista 1krt vko, mitähän se maksaisi? Siis perusputsaus vain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäkokoinen kämppä? n. 30e tunti, 90 m2 asunnon perussiivoukseen menee n. 3h. Tuosta hinnasta saa sitten kotitalousvähennyksen 60% (100e omavastuun jälkeen).

Vierailija
2/4 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi riittää myös, jos aina ei joka kerta esim. suihkunurkkausta tai muuta vastaavaa putsata.

Suosittelen! :) Meillä käy vain kerran kk, mutta sekin auttaa paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tulee koko ajan se ajatus, että mitenkäs en tuota itsekin siivoaisi. Tällä hetkellä vain on niin hankalaa, kun ensinnä olen lamaantunut jotenkin nukkumattomuudesta, ja toisekseen kun vauva on hereillä ei se viihdy nyt missään yksin ja esikoinen käy jatkuvasti antamassa sille selkään jos en vahdi vieressä.

Kantoliinassa olen sitä siivotessa kantanut, mutta ryökäle painaa yhtä paljon kuin esikoinen vuoden vanhana.. :D eikä silloin muutenkaan saa siivottua kovin hyvin.

No, mietin asiaa. Ei ole kuin muutamasta kuukaudesta kiinni niin helpottanee.

ap

Vierailija
4/4 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 e/tunti, 81 m2, menee 2,5 tuntia/kerta ja siivooja käy joka toinen viikko. Ja tuosta pois kotitalousvähennys.

Suosittelen lämpimästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän