Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herääkö miehesikin yöllä,

Vierailija
01.05.2011 |

kun on vauvan syöttöaika?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herättää minutkin imetyspuuhiin.

Vierailija
2/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään jo ennen kuin vauva alkaa itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu toisessa huoneessa ainakin ekat kuukaudet, koska tarvii inside jotta voi tehdä töitä. Enkä kyllä ymmärrä miksi hänen pitäisi herätä valvomaan syöttöjä...

Vierailija
4/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sikeesti. Mies herättää sitten mut! :=)

Vierailija
5/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt mitään järkeä töniä miestä hereille siksi, että vauva söi. Ja kun vauva oli muutenkin huonouninen, ei se olisi parantanut kenenkään oloa, jos me molemmat olisimme heränneet parikymmentä kertaa yössä. Silloin kun meni karjumiseksi, toki heräsi, kun ei siinä nukkuakaan pystynyt.

Vierailija
6/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tarvii inside jotta voi tehdä töitä. /i]

Vierailija
7/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään mutta nukahdan pian uudestaan, ja vauva saa nukahtaa omia aikojaan ja päästää irti kun on valmis.

Vierailija
8/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi outoa jos heräisi :D

Heräisi katsomaan vierestä kun imetän...meidän vauva on kuten kaksi isosisarustaan, ei itke öisin vaan kun haluaa maitoa niin alkaa ähisemään ja vääntelehtimään, herään siihen itsekin (perhepeti) ja sitten imetän.

Vierailija
9/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamulla toteaa: "Olipas rauhallinen yö, vauva ei herättänyt kertaakaan."

Ja minä olen herännyt vähintään 4-5 kertaa.....

Grrrrr

Vierailija
10/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan ne syöttöelimet on. Mitä virkaa miehen olisi herätä siihen pällistelemään.

Vierailija
11/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni katsomaan kuinka laitan tissin vauvan suuhun!

Hauska kysymys, kyllä mä ne hommat hoidin ihan yksin, yritin olla herättämättä miestä lähinnä. Samoin kyllä yritin myös olla niin hissukseen ja pimeässä ja hiljaa etei vauvakaan herää ja itsekin olen puolitokkurassa - ja toimi!

Vierailija
12/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamulla toteaa: "Olipas rauhallinen yö, vauva ei herättänyt kertaakaan."

Ja minä olen herännyt vähintään 4-5 kertaa.....

Grrrrr

Ei, mies ei herää yöllä vaikka pommi räjähtäisi vieressä ts. vaikka vauva rääkyisi kuin hengenhädässä.

Imetyksenseurantaan en tietenkään miestä olisi kaivannutkaan, mutta joskus esikoisen kanniskelussa ja rauhoittelussa olisi tarvinnut apua. Sain hänet kyllä joskus voimakkaalla ravistelulla herätettyä, mutta sittenhän siinä oli itse jo aivan täysin hereillä ja uni katkennut.

Vierailija
13/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa jakaa yösyötöt. Mies valvoisi joka toinen yö ja silloin nukkuisin minä.

Vierailija
14/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi outoa jos heräisi :D

Heräisi katsomaan vierestä kun imetän...meidän vauva on kuten kaksi isosisarustaan, ei itke öisin vaan kun haluaa maitoa niin alkaa ähisemään ja vääntelehtimään, herään siihen itsekin (perhepeti) ja sitten imetän.

Vaipanvaihtoon hänet kyllä herätän, mutta sitä ei tapahdu enää, kun vauva ei öisin kakkaa.

Vierailija
15/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei herää, koska on niin sikeäuninen, minä taas herkkä heräämään ja imetän, joten en näe syytä, miksi mun pitäisi herättää työssäkäyvä mieheni keskellä yötä-

Vierailija
16/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee kyllä minun imettävän päiväsaikaankin, ei tarvi nousta yöllä sitä katsomaan :)

Vierailija
17/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä ymmärrä, mihin olisin yöllä tarvinnut sitä samaa yhteistä tahtoa. Tissin osasin iskeä vauvan suuhun ihan ilman miestä, olin niin hemmetin taitava imettäjä ;) Ja kuten moni muu, pyrin tekemään sen niin vähin äänin, ettei mies herännyt. Ja normaalisti ei herännyt.

Miestä on tarvittu yöisin vasta kun tissi ei ole ollut enää se juttu, eli yli 1-vuotiaan yöheräilyihin, jos niitä on ollut. Ne on hoidettu sitten vuorotellen tai sillä periaattella, että se saa nukkua jolla seuraavana päivänä aikaisempi herätys/rankempi päivä. Lähinnä siis jostain pahoista unista/sairasteluista kyse.

Vierailija
18/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alussa tiheän heräilyn ajan jaoimme suunnilleen syötöt vuorotellen. Tällöin vauva tarvitsi myös todella paljon rauhoittelua ja kanniskelua. Nyt kuitenkin kun lapsi herää "enää" 2-3 kertaa yössä, hoidamme yöt vuorotellen. Tässä suhteessa epäilen päässeeni helpommalla kun tissivauvojen äidit, mutta muussa mielessä pulloruokkiminen on kyllä monesti tuskastuttavaa.

Vierailija
19/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mies herää yöllä jos on vauvan vaipanvaihtoaika tai jos vauva kiukkuaa muuten eikä tahdo nukkua vaan vaatii heijausta ja paijausta.

Vierailija
20/32 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alussa tiheän heräilyn ajan jaoimme suunnilleen syötöt vuorotellen. Tällöin vauva tarvitsi myös todella paljon rauhoittelua ja kanniskelua. Nyt kuitenkin kun lapsi herää "enää" 2-3 kertaa yössä, hoidamme yöt vuorotellen. Tässä suhteessa epäilen päässeeni helpommalla kun tissivauvojen äidit, mutta muussa mielessä pulloruokkiminen on kyllä monesti tuskastuttavaa.

Mutta toisaalta: tissivauvan äiti nostaa yöpaitaa, laittaa tissin vauvan suuhun ja nuokkuu imetyksen ajan (tai nukkuu). Eli ei tarvi nousta ylös lämmittämään pulloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä