Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koiran kasvatuksesta

Vierailija
01.05.2011 |

tutullani on koira, joka ei lopeta haukkumista kiellosta, ei istu eikä aina tule luoksekaan pyydettäessä eikä oikeastaan tunne sanaa ei. sängyssä ja sohvalla makaa niin että tv:n katsominen jää tutulta joskus väliin kun "koira onkin halunnut sohvan". karmein juttu musta on kuitenkin se, että koiraa pitää SYÖTTÄÄ kun ei jaksa kuulemma itse syödä. kuitenkin on ylipainoinen eikä mitänkään nälkäkurki. eiköhän koira syö itse sitten kun on tarpeeksi nälkäinen, ei eläin ruokakupilleen nälkään kuole.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran koulutus pitää alottaa ihan pennusta. Näin meillä on tehty kaikkien koirien kanssa eikä ongelmia ole ollut missään. Koirat uskoo sanaa ei ja on muutenkin tottelevaisia. Ja kyllä! koira todellakin syö sillon itse kun on nälkä. Jos koira on sairas niin ei monesti syö..Ei pitäs kyllä mennä väkisin syöttämään. Jotain on vialla jos noin huonosti asiat on, koira eläinlääkäriin tarkistettavaks tai ainakin soitto sinne. Kyllä jotkut koirat voi paastotakin muutaman päivän kerrallaan, syö sitten kun on nälkä.

Vierailija
2/2 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se istahtaa syliin ja aukoo suutaan tyytyväisenä kun mamma lappaa kupin tyhjäksi suuhun. ei siis ilmeisesti oikeasti VIITSI syödä itse. ja miksi söisikään, kun mamma haluaa aina syöttää? en minäkään suostuisi laittamaan itse ruokaani jos joku tekisi sen aina puoleastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla