Aikooko kukaan muu muuttaa ruokavaliotaan huomisesta lähtien?
Mulla alkaa uus elämä huomenna. Tarkoitus olisi lopettaa makean syöminen kokonaan ja aloittaa lenkkeily. Millaisia suunnitelmia muilla on?
Kommentit (7)
mutta nyt pyhien jälkeen tartun siihen taas vanhalla innolla huomenna. Samalla alkaa tupakaton toukokuu, eli tsemppiä tosiaan tarvitaan. Nyt olen onnistunut jo käymään salilla 2-3 kertaa viikossa ja lisäksi kävely/pyöräilylenkeillä silloin tällöin.
Mihinkään karppaukseen en varsinaisesti rupea, koska vie tehot liikunnalta. Liikuntaa harrastan samalla tavalla kuin ennenkin 3-5 kertaa viikossa.
Itse haluaisin kans jotain tuontyyppistä, mutta jotenkin tuntuu, et jos ei ole ketoosissa, niin laihtuuko sitä sitten? Mut tosiaan en halua karpata, koska se ei kuitenkaan tule jatkumaan ikuisesti ja se tosiaan vaikeuttaa liikunnan harrastamista. ap
Mulla alkaa uus elämä huomenna. Tarkoitus olisi lopettaa makean syöminen kokonaan ja aloittaa lenkkeily. Millaisia suunnitelmia muilla on?
vaikka olenkin koko ajan jonkin verran lenkkeilly.. saas nähä kuis onnistuu..
Tänä vuonna -11kg, huhtikuun olin tauolla ja taas huomenna jatkan. Juoksen... eikun siis hölkkään myös 2,5-12,5 km lenkkejä 4-5 kertaa viikossa. Nutraustauon aikana olen koko ajan hölkkäillyt, joten tuskin tehot kokonaan lähtee.
ajattelin mennä paastolle ainakin toukokuuksi. nestemäistä ruokaa joskus: keittoa, mehuja yms muttei mitään kiinteää
Easy Diet -kuurin, viikon pituisen ainakin alkuun. On tullut pari kiloa pyhien aikaan.
Mihinkään karppaukseen en varsinaisesti rupea, koska vie tehot liikunnalta. Liikuntaa harrastan samalla tavalla kuin ennenkin 3-5 kertaa viikossa.