Tietysti aborteista vaietaan! Kuka nyt todella paskasista asioista puhuisi!
Kommentit (12)
mä en ainakaan häpeä yhtään, se pelasti mun elämän jopa
mä en ainakaan häpeä yhtään, se pelasti mun elämän jopa
T. yks valopää joka on turhia abortteja vastaan, samalla pakkosterilointi.
kaltaisesi hörhöjengi saattaisi tulla kotiovelle häiriköimään.
Ja en häpeä sitä, mutta en myöskään siitä pysty itkemättä puhumaan.
Olet julmempi ihminen, kuin se, joka Virossa oli tehnyt aborttia!!!
Olet julmempi ihminen, kuin se, joka Virossa oli tehnyt aborttia!!!
Tosin omasta halustaan.
Oon mä ainakin kertonut jos on tullut puheeksi jossain tietyssä seurassa, ystäville ja kavereille voin kertoa, mutta en mä lähde avautumaan ihan tuikituntemattomille, esim. työkaverille jota en pahemmin tunne.
Jokaisella on siitä oma mielipiteensä ja saa olla. Mä olen tehnyt omat ratkaisut ja en ole katunut.
Ihan sama keskenmenon kohdalla, ei mulla ole mitään vaikeuksia siitä puhua, se oli menetys mutta ei se mua sen kummemmin koskenut, en koe että mulla olisi mitään enkelilasta tai vastaavaa sen johdosta, joku toinen voi kokea toisin ja ei pysty/halua edes puhua omasta kokemuksesta kaikille.
Oon mä ainakin kertonut jos on tullut puheeksi jossain tietyssä seurassa, ystäville ja kavereille voin kertoa, mutta en mä lähde avautumaan ihan tuikituntemattomille, esim. työkaverille jota en pahemmin tunne.
Jokaisella on siitä oma mielipiteensä ja saa olla. Mä olen tehnyt omat ratkaisut ja en ole katunut.
Ihan sama keskenmenon kohdalla, ei mulla ole mitään vaikeuksia siitä puhua, se oli menetys mutta ei se mua sen kummemmin koskenut, en koe että mulla olisi mitään enkelilasta tai vastaavaa sen johdosta, joku toinen voi kokea toisin ja ei pysty/halua edes puhua omasta kokemuksesta kaikille.
Ei minulla ole mitään hävettävää tai salailtavaa.
Tosin on syytäkin hävetä jos abortin tekee
Mä olen synnyttänyt raiskauksen tuloksen, joka tällähetkellä on 8-vuotias elämäni ilo, mutta silti hyväksyn abortin. Jokaisella ihmisellä on erilaiset voimavarat ja halut, ja se, että minä raiskauksestani huolimatta halusin pitää lapsen, ja selvisin henkisesti ok, ei tarkoita sitä, etteikö jonkun toisen voimavarat voisi estää pitämästä lasta esim. vain uran, iän tai huonon miesvalinnan takia, saati että kaikki haluaisi yleensäkään lapsia.
Mä olen synnyttänyt raiskauksen tuloksen, joka tällähetkellä on 8-vuotias elämäni ilo, mutta silti hyväksyn abortin. Jokaisella ihmisellä on erilaiset voimavarat ja halut, ja se, että minä raiskauksestani huolimatta halusin pitää lapsen, ja selvisin henkisesti ok, ei tarkoita sitä, etteikö jonkun toisen voimavarat voisi estää pitämästä lasta esim. vain uran, iän tai huonon miesvalinnan takia, saati että kaikki haluaisi yleensäkään lapsia.
Me ei tiedetäkään sinun taustoistasi, ei raiskauksesi taustaa jne.
Kaikki valinnat eivät ole vain urakeskeisiä tai että mies vain sattui olemaan kehno!
Kyse on koko yksilön syntymästä asti vaikuttaneista tekijöistä, perhe, lapsuus, elinolosuhteet... miten kukakin jaksaa ja pystyy. Toiset ovat onnettomia jo nuoresta saakka, vailla huolenpitoa olleet. Siinäpä sitä mietittävää, jos noilla resursseilla lähdetään äidiksi.
Tosin on syytäkin hävetä jos abortin tekee