Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yksin raskaana

Vierailija
01.05.2011 |

Sain juuri kuulla olevani raskaana ja mies ei halua lasta, eikä edes olla kanssani. :( Mietityttää kuinka selvitä lapsen kanssa yksin. En haluaisi ajatella abortti vaihtoehtoa, mutta mitkä edellytykset lapsella on tulla onnelliseksi, jos itse olen onneton yksin. :( Ja kuinka rankkaa se lapsen hoitaminen on yksin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työtä riittää, mutta jos todella tahdot lapsen niin jaksat sen kaiken. Hyvät tukijoukot ovat suuri apu. Vertaistukiryhmät, joissa saat jutella samanlaisessa tilanteessa olevien kanssa ja heidän keillä jo isompia lapsia ja ovat ohittaneet yksin odotuksen ja vauvavaiheen. Saat hyviä vinkkejä ja tukea omaan jaksamiseen.

Etsi ja kysele tietoa, ja usko itseesi !

Vierailija
2/3 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that :) Hyvin sujuu, kun päätät pärjätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin samassa tilantessa aikoinaan. sinulla on 9kuukautta aikaa saada elämäsi takaiin raiteilleen ja ehdit varmasti jopa päästä yli mulkuksi osoittautuneesta miehestä.

hae keskusteluapua, se auttaa sinua jatkamaan elämää ja olemaan onnellinen tilanteestasi siinä vaiheessa kun lapsi syntyy.

lapsen saaminen ei tarkoita sitä että tulisit olemaan yksin. hyviä miehiä tulee varmasti vastaan jotka myös hyväksyvät lapsesi.

lapsen hoitminen yksin voi joskus tuntua rankalta, mutta lapsi myös antaa sinulle niin paljon.

ehdottomasti kannustan jatkamaan raskautta, mulle lapsi on ollut parasta ikinä enkä ole hetkeäkään katunut päätöstäni jatkaa raskautta.