Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska Tuksuprinsessa tulee raskaaksi. Ihmelandia Suomi odottaa raskautta!

Vierailija
01.05.2011 |

Vanha kirjoitus HYMY-lehdestä:

Hyvä, että vältyit niin ikävältä kokemukselta kuin abortti. Mutta ehkä sinun kannattaisi raskautua pian. Sinunkin biologinen kellosi tikittää, vaikka sitä et arjessa huomaisikaan.

Ehkä sinun kannattaisi harkita yksinhuoltajaksi ryhtymistä. Miehet tulee ja menee. Sopivaa perheenperustamiskumppania ja tarpeeksi tasokasta isää lapsellesi ei välttämättä ole helppo löytää, vaikka sinulla olisi miehiä tarjolla pilvin pimein.

Olen todella iloinen puolestasi, että kaikki aborttiharkinnat joutuivat roskiin. Itse olen tehnyt abortin ja kadun sitä syvästi. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ja jäin lapsettomaksi, kun en sopivaa isää ja partneria koskaan löytänyt. Tasokkaita naisia on paljon, joille ei heidän omasta mielestään tunnu löytyvän tarpeeksi tasokasta miestä. Sitten taas löytyy niitä renttuja…Mutta jospa rentuista kehkeytyisi ihana mies tasokkaan naisen siipien suojassa. Niinhän sitä sanotaan, että menestyvän miehen takaa löytyy aina nainen.

Lausuntosi ”Harkitsen aborttia” sai sinut näihin meidänkin aborttipiireihin. Ehkä sekin lausunta kääntyy hyväksi. Ehkä viihdemedia alkaa puhua aborteista oikein vakavissaan. Itse löysin sinut, kun googletin blogiani: Kadun aborttiani. Näin minusta on tullut sinun ”peppufrendisi” eli ainakin seuraan mitä sinusta ja abortista tulee nettiin. Vai onko niin, että sinä olet minun ”peppufrendini” sillä kirjoitin paljon ennen sinua nettiin sanonnan ”Harkitsen aborttia”. No, kiva sattuma ainakin. Kiitos siitä! Osoitteesta tukinet.net löytyy myös aloituksiani aiheesta harkitsen aborttia.

Voi hyvin ja raskaudu pian. Seuraisimme raskauttasi mielenkiinnolla.

Blogi: abortti.blogspot.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän