Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko lapsenne oikeasti vappupallon?

Vierailija
30.04.2011 |

Mitä niillä tekevät?

Torilta vai cittarista?

Vai onko pallon osto vain idiootti traditio?

Ennen niitä ei myyty kuin torilla ja vain harvoilla oli varaa..70-80 luvulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon kanssa kävivät eile ostamassa jostain marketista.

Vierailija
2/7 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tänään niillä on ratsastettu, puettu vappuperuukkeihin, hellitety, syötetty ja pari saatu hajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nyt 5 ja kolmatta vuotta peräkkäin oltiin pallo-ostoksilla. Viime vuonna ei halunnut palloa ollenkaan, vaan jonkun perhoskepin. Tänä vuonna halusi viipperän. Vaikka olisi saanut sen isoimman pallon.

Mä olisin ostanut sen ison pallon, koska mun äiti ei ikinä sellasta ostanu mulle vaikka oisin niin halunnut. Sit olin ihan hölmönä, kun mun lasta ei sellanen kiinnosta.

Vierailija
4/7 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla liikuttu missään niin, että kohdaklle olisi sattunut. Muina vuosina on. Sanoisin, että melko turhka kapine. Tavallisilla ilmapalloilla leikkivät kuitenkin enemmän.

Vierailija
5/7 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keksitty pallo jolla voi leikkiä.Prismasta ostettiin koira jolla sellaset paperi jalat ja kulkee juuri oikealla korkeudella,vaikea selittää.Maksoi kyllä jotain 12e,mutta kyllä niitä on ulkoilutettu ym.Loisto keksintö!

Vierailija
6/7 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää eivät ole halunneet pariin vuoteen. Kun me on tehty niin, että on annettu niille kummallekin 15 euroa vappurahaa ja sanottu, että saatte itse päättää mitä vappuroinaa niillä ostatte.

Päättivät, että eivät halua palloja kun ne on niin kalliita. Tänä vuonna kumpikaan ei ostaneet muutakaan vappukamaa. 10v poika osti sählypalloja, 12v tyttö laittoi rahat säästöön koira-rahastoonsa.

Sille on luvattu koiranpentu ensi keväänä, kunhan säästää itse koiran hinnasta osan.

Vierailija
7/7 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä haluavat. Meillä niitä ainakin kuskaavat edestakaisin sisällä ja ulkona. Sängyn viereen yöksi jne.

Me saatiin muuten lapsena aina vappupallot, tosin silloin ne oli siis ihan tavallisia ja erityisen hienoa oli jos sai sellaisen muotopallon.

Meille aika vähän ostetaan mitään krääsää, joten en nyt noita ilmapalloja ole pahana osannut pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä